denises

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Denise Glad - 27 september 2011 22:00

tänkte berätta lite jag inte berättade i video inlägget.. Ja, jag var med Moa som ni vet, sen träffade vi Marina och Anna.. Moa gick hem och jag stanna med Marina och Anna. Sen gick jag hem och åt och sedan gick jag ner till ug.. Var med Miranda, Sanna, Sandra typ.. sen var jag med Wilma lite senare på kvällen, men var även tvungen att gå hem halv 9 ja kul eller hur?-.-'


Aja laddade upp lite bilder på fb, och sedan gick jag in på bloggen.. nu ska jag ner o äta nåt så jag blir riktigt mätt sen tänkte jag försöka lägga mej hyfsad tid vilket jag har försökt många gånger men de går inte speciellt bra! haha, inte så bra på de om jag säger så;)


Dagens sanning: Adam joinar mej om jag gör en ny blogg. inte för att jag kommer göra en ny men han tyckte jag skulle skriva de:p



 

   

               


ja godnatt allihopa!!


 

Av Denise Glad - 27 september 2011 16:11

äre bara min data eller dampar den reält?;o aja shit the same kolla ändå;)

 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards