denises

Alla inlägg under april 2011

Av Denise Glad - 29 april 2011 18:35

Hej.. nu är jag med wilma ^^ har inte gjort så mke lr joo.. varit på dansträning och ridit, men nu är jag med wilma. vi ska ringa gino.. japp de ska vi så vi syns väl imorgon bloggen. hejdå!


 

Av Denise Glad - 28 april 2011 08:43

                  

Av Denise Glad - 27 april 2011 21:11

Hejsan! jag har bestämt att jag ska lägga upp olika teman (bilder mm) jag hade tänkt lägga ett tema redan nu, men syrran skulle ha datan -.- så de kommer väl upp imorgon eller nåt.


Jag och syrran skulle ut och ta bilder.. vi gjorde oss i ordning och så.. typ fem minuter efter att vi hade kommit ut så kommer de en viss person och miranda (syrran) skulle typ prata med den personen, så hon dissa mej!! -.- taskigt!! aja.. jag han iaf ta nåra bilder till temat jag ska lägga upp när jag får chansen! de var ju bra iaf..


 

Av Denise Glad - 23 april 2011 10:59

har nyss vaknat iaf så är jag med isse nu och sen ska jag rida ofc ^^ då blire väll uteritt lite, sen i paddocken! med världens bästa Prinsen! aja vi hörs senare, nu ska jag hoppa studsmatta :D


 

Av Denise Glad - 22 april 2011 19:38

hej! idag har jag varit på påskhoppet och kollat, inte varit med för prinsen är ju storhäst, aja sen red jag prinsen iaf! sen har jag inte gjort nåt specii eller ätit med kusinen och dom+ att wilma har sovit hos mej :) aja vi hörs senare eller nåt :)


 



Av Denise Glad - 18 april 2011 21:28

Hej bästa bloggen^^ idag kom mina nya rid grejor (gilla), så jag är ju väldigt glad :D de passade perfekt (y'.


På fredag blire påskhoppet, önska att prinsen var ponny just då ;) men men jag ska ju vara med 7 maj :D längtar.... aja ska fixa lite sen får vi se vad som händer.. vi hörs väl i morgon eller senare, puss!


 

Av Denise Glad - 16 april 2011 23:44

   hejj! idag har jag varit i stan och shoppat lite jag köpte tre munkjackor tre par örhängen och en tröja till ;) faktist nöjd. två av munkjackorna var skiit skön!! :D jag har också ridit lucett och ramlade av tre ggr x)) jag tro inte att jag har ramlat av henne nån gång, men nån gång måste bli den första ;) aja nu ska jag snart sova tro jag iaf ;D natti natti




Av Denise Glad - 14 april 2011 22:07

Hejj! idag hare varit en helt vanlig dag fast moa fyllde år så grattis till henne :D iaf så kom min nya bikini idag, men jag längter sjukt mke till mina nya rid grejor kommer Ofc!!


Imorgon blire ridning iaf på lucett kanske på prinsen och saga :) hoppas, haha jag kommer rida iaf saga de har jag bestämt :D!! har inget speci att skriva idag så natti natti bloggen så hörs vi väl imorrn ! :*


Fast föresten, igår gick de jätte bra på hoppträningen fast lite snbbt som vanligt ;) älskarrej prinsen :*<3


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards