denises

Alla inlägg under augusti 2011

Av Denise Glad - 28 augusti 2011 21:57

Hejsan! nu är klockan typ tio och jag åker om två timmar, ska fixa fika och sånt nu, har nyss duschat. Outfiten i bussen blir onepiecen, lätt och myysigt! ni får iallafall räkna med att de här blir sista inlägget innan jag far, men jag kommer ju tillbaka på fredag natt, kommer sakna min älskade blogg, och absolut mina underbara läsare. Puss påer vi hörs om ungefär en vecka! glöm inte bloggen bara :')♥


bjuder på två små bilder på mej och prinsen :') från när jag hade prinsen


   

Pusspusspuss! hörs om typ en vecka


 

Av Denise Glad - 28 augusti 2011 20:31

Vet ni jag hittade nyss en sida som hette www.dvdvideosoft.com där man kunde ladda ner massa youtube låtar gratis! super :D eftersom jag ska till gotland om nåra timmar så laddade jag ner "lite" låtar 27 stycken (a) så nu har man massa bra musik på telefonen, kommer sitta och nörda dom inatt på bussen fast måste ända vara lite social med alla runt omkring ;)


aja nu har jag nästan packat färdigt, jag har iallafall städat färdigt och nu ska jag duscha. Bloggar mer sen pusshej:*


 

Av Denise Glad - 28 augusti 2011 13:27

Hej allihopa idag åker jag ju till gotland med klassen, ska bli super kul bli där tills på fredag då åker jag/vi hem och är hemma vid 2 tro jag på natten alltså. Vilket betyder att jag måste ha bloggpaus,  måndag - fredag. Har ingen idé på gäst blogging eller annat ni måste helt enkelt klara er utan mej i nästan en vecka.. och jag utan er.

 

Dagens check listan:


  • packa
  • städa
  • duscha

inte så svårt..

bara lite smått uttråkat, men de är ju värt de;)


nu måste jag börja packa så vi hörs senare pusshej


 





Av Denise Glad - 27 augusti 2011 23:31

 

 

Av Denise Glad - 27 augusti 2011 21:12

Från Idag

hasse

  ojojoj

  ..     steek

 

    men fin bild på mej   lukas   isac   hahah

 


  kulkul..  


Förrigår

Plattar tobbes hår


      

 

 

Av Denise Glad - 27 augusti 2011 20:28

Hej. har inte skrivit på hela dagen inte igår heller..


IGÅR

jag och alice var ju iallafall på sommarfestivalen med många andra, mycke hände. Sjukare Kväll/Natt, kul och tråkigt båda delarna. Mer än så skriver jag inte,


IDAG

jag och alice var med hasse isac och lukas, sen idag har alice åkt hem, ledsen ledsen:( aja hoppas vi träffas snart igen. sen träffade jag anna vi pratade och så.. har nyss gjort nåra headers till anna också.. emmh mycke mer än så har inte hänt, jag måste städa klart och packa klart för imorgon åker man ju t gotland med klassen, Yeah, kommer bli sjukt kul! typ 12 timmars resa eller nåt aja jag står ut, har ju nåra av mina underbara vänner med mej.


kommer nog bilder snart från dagen med alice hasse lukas och isac, pusspuss hörs senare.


 

Av Denise Glad - 27 augusti 2011 20:21

Är nu medlem på bloggtrafik.nu . Har hört att de är rätt bra!


bli medlem du också


bloggtrafik.nu   fyller din hemsida med trafik!


☆Tryck här för att komma direkt till sidan☆





Av Denise Glad - 25 augusti 2011 13:57

Hej, nu har jag klippt mej.. helt okej. Nöjd ändå liksom :) alice har kommit också, och vi ska vara med Tobbe och Moa snart.. ingen anning vad vi ska göra, chilla snacka kanske? aja ska gå typ nu bloggar  mera sen :*


håll musen ovanför bilden

 

 

  

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards