denises

Alla inlägg under november 2011

Av Denise Glad - 30 november 2011 16:07

sitter o dunkar musik, that one that got away med katty perry. jag seriöst ÄLSKAR den låten! typ världens bäst! ;o


jaja, iallafall så är inte denna dag lika kul som igår.. känns bara lite depp typ. väntar på att moa ska ringa så hon kan komma och muntra upp mig så slipper jag att vara deppig..


jaojao, ikväll= hoppträning. hoppas vi hoppar en riktigtriktigt rolig bana:) åhh som jag längtar till nästa tävlingssesong,!!
  

den här bilden fick mig på bättre humör! älskar dig moa:''')


 


 


Av Denise Glad - 29 november 2011 21:42

hejheh. hemma från ug nu, stog o prata med nicolina nedan för upp farten ett tag och när vi sa hejdå så började jag gå upp och halkade nästan.. :s men som tur var så gjorde jag inte de!


nu ska jag ficka med min kära syster, och plugga in glosorna tills imorgon. så puss påer alla! godnatt



someone like you

 

  

Av Denise Glad - 29 november 2011 16:14

 


är inte de här en av dom mest irriterande saker som kan hända när man har laddat upp 33 bilder? :S

 

Av Denise Glad - 29 november 2011 15:27

så sjukt taskigt att jag inte bloggade igår;( men jag hade verkligen inte tid med de.. sorry.


jaja, idag mår jag toppen:) allt känns okej och inget har gått fel. mer än så kan jag nå inte beskriva de med. senare drar jag isllafall på ug och spelar pingis o träffar lite folk där antar jag. Nu är jag hungrig! så jag drar ner o käkar nåt innan den lillahungern kommer och tar mig ;)


bjuder

 


pussohej leverpastej;) hehe..

 

Av Denise Glad - 27 november 2011 22:42

imorgon efter skolan drar jag till gällö och träffar emmelie, sen drar väl vi på ug lite senare. tänkte ta en snabb dusch nu (vilket jag alltid säger fast jag står o duschar i en halv timme :s )  sedan gå och sova..har ju bara sovit 3 timmar idag,, och jag vet att jag skrev fyra i förra inlägget men jag är inte så bra på matte och klockan:p tur jag orkat med dagen iallafall.


så de blir heller ingen ridning imorgon, och kanske inte på tisdag, de beror på om jag hinner men på onsdag- hoppträning på min prins! sedan torsdag- dressyr antar jag.:) sen vet jag inte :p


JAG HAR TAPPAT BORT MITT SIMKORT! ÅÅH. KLANT.


och hörre ni.. kassörskan på lindex har glömt att ta bort den där magnet grejen på mina nya fina handskar.. inte konstigt att de pep när jag gick ut därifrån. åååh! jag som ville ha dom imorgon! miranda tar iallafall med dom eller mamma på tisdag och ber dom ta bort den där satans magnet skiten!

  ..


jaja har iallafall något att se fram imot.. jag kan ju ha mina nya fina örhängen! fast jag redan har sånna.. men lite mindre och mer vita.


men nu så! GODNATT tjejor & killar


 


Av Denise Glad - 27 november 2011 13:49

somnade halv fem imorse och skulle upp på stalljour ju? sov i 4 timmar iallafall. ja, inte lätt att sova i mathildas närhet;) men jag känner mig.. rätt pigg faktiskt! jag gjorde de jag brukar göra på stalljouren antar jag. så de var helt okej då. sedan red jag Prinsen. mycke galopp hade vi idag, måste få upp kondisen på min lilla prins;) och mycke volter gjorde vi, så de var som mest motions träning:)


Och inatt började de ju snöa! ÄNTLIGEN! nu måste bara slalom backen öppna.. så jag kan få åka på mina nya slalom skidor;)


   

smexiiga bilder på mig & moa, aoow.

 

Av Denise Glad - 27 november 2011 00:04


 

Av Denise Glad - 26 november 2011 23:40

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards