denises

Alla inlägg under juli 2011

Av Denise Glad - 31 juli 2011 11:43

Heeej! har typ nyss duschat och har letat upp min kavaj och sånt... för jag ska i väg till Johnny och fotas med Jennie, Sofia och Moa tro jag. De kommer nog bli kul. Vi ska typ göra nåt kul av de har jag för mej, sen skulle vi få två bilder i A4 och två bilder på datan :D! NU sk ajag gå ner och fika iallafall så jag får nåt imagen innan Moa kommer och hämtar mej.. Och föresten... Vi på denna blogg

--------> teambracke.blogg.se & Johnny Ska nog också göra nåt kul med våran blogg vi ska prata mer om de idag så vi hörs senare ;)


 

Av Denise Glad - 30 juli 2011 19:59

Hej, kom typ nyss hem från yran.. helt slut, trött & slö. Aja de var kul iallafall fast jag åkte bara två karusseler men de var kul ändå. jag träffade massa folk och träffa nåra nya också :) ikväll ska sandra sova här. hoppas dom stannar hemma och kolla på film med mej eller att jag får vara med dom ute ^^ annars får jag väl fortsätta glo på datan ;) aja här kommer bloggaren ica ulf ;D



 

Av Denise Glad - 30 juli 2011 10:56

Tja! har nyss vaknat.. fortfarande trött men jag piggnar nog snart till :) aja idag ska men juh på yran, får se vilka man träffar/ser där. Önskar att de var lika fint väder som igår på förmiddagen men de är isället molningt men jag tror de börjar komma fram lite blå himel ;)


Här kommer en bild på dagens outfit iallafall.

 

 

Av Denise Glad - 29 juli 2011 22:54

Nu är de såhär att jag kanske inte berättad/bloggade om. Att nåra i min släckt kom och åt middag hos oss igår. Hehe aja de roliga var att jag fick en jätte fin liten kudde som faster kajsa(mammas faster) hade gjort, söt söt tycker jag :D här kommer den:


  Den är åt fel håll men skit i de ni ser nog vad de står ;)


 

Av Denise Glad - 29 juli 2011 11:06

Hej! nu är man på väg till båthamnen och ska på en liten båttur med jennie mamma pappa pär(per)? och indra :) vi ska typ bada och sånt också aja dagens outfit först (lite fejlbilder men aja) ;* ♥


    

   

Av Denise Glad - 28 juli 2011 14:06

Hej! nu har jag gjord design och byt header ännu en som johnny lundgren har gjort :) Men nu får de vara tills jag har fixat en plan b för de blev inte helt perfekt! Men de ska vi nog kunna ordna.


 

Av Denise Glad - 27 juli 2011 02:38

Hej emmh nu ska jag visa lite bilder från natten här! med fanny, mirre och sandra tryck bara här (kan inte lägga in bilderna på denna dator). lite reklamering där också ;) aja nu ska jag också visa en grym låt som vi har drygat ett tag nu! addeman :D


HÄR! ;)


 

Haha alla vi la ut samma ^^ Cooolast!


 

Av Denise Glad - 27 juli 2011 00:53

Hej påer! nu kommer de världens bästa låtar enligt denise, bara så där! :D


Loca People


Rolling In The Deep


Fest hos mange


Alcohol


Scary Monsters And Nice Stripes


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards