denises

Alla inlägg under januari 2011

Av Denise Glad - 31 januari 2011 17:27

Jag skulle bara berätta att jag snart ska byta design och jag tar gärna emot förslag, jag kanske ändrar när jag kommer hem så aa herrå !


Puss.Hej

Hej

Av Denise Glad - 31 januari 2011 17:24

Hej bloggen, idag har jag varit med moa och kommit på världens roligaste video så den kommer senare :D aja vi har iaf haft as kul och vi gömde oss för hennes pappa och aa (haha) nu ska jag till stallet med moa och indra ska rida vi syns sen :D


Puss.Hej

Av Denise Glad - 29 januari 2011 15:58

Heej hej bloggen, har nyss ridit Prinsen och har nyss duschat :D nu ska jag nörda data ett tag  :D


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 28 januari 2011 21:39

Heej Hej bloggen! nu har jag nyss kommit hem från småstjärnorna :D de gick bra (Y) jag, wilma och anna kom två:a :D  jag kan inte lägga upp videorna än för pappa vill inte ha dom på sin data ;) men senare kommer dom nog! aja imorgon ska jag nog rida :D och kanske träffa kompisar! och jag är världens lyckligaste flikka nu för............ :D


Puss.Hej

Av Denise Glad - 27 januari 2011 15:49

Heej bloggen! jag kom på att de var längesen de var dagens låtar men jag kan tyvärr inte ha det varje dag nu eftersom jag typ aldrig får låna syrrans data och min data e såå dryg och indras data har inte internet, så jag har mamma och pappas data nu den e oxå dryg och den andra datan som e mamma och pappas får inte jag och mirre och indra hålla på med! men jag kan iaf skriva :D och ladda upp bilder och så! 

aja jag ska iaf äta snart eller typ om en timme   och sen ska jag rida :D vi ska hoppa studs och så! jag kommer få messa jag ramlade förra gången med hon så att hon hamnade på knäna men jag flög inte av och hon gjorde inte illa sej(Y)!


Puss.Hej! 

Av Denise Glad - 26 januari 2011 17:43

heej! nu e jag med wilma :D hon var klantig och tappade en kaktus på mej!! haha! men nu har vi ätit och nu ska vi på dans! :D


Kom ihåg små stärnorna på fredag kl 7 i folkets hus! alla röstar på mej, wilma och anna :D


Puss.Hej

Av Denise Glad - 24 januari 2011 16:33

Nu ska jag gå och äta sen ska jag på små stjärnorna och på fredag är de final kl 6 i folketshus! rööööösta på mej och anna och wilma :D


ÄLSKAR DEJ PRINSEN<333333333!!


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 24 januari 2011 16:11

Heej bloggen nu har jag en sak att berätta som inte e kul inte kul alls! :(


i lördags efter att jag hade åkt slalom så skulle jag rida. Mamma lämnade av mej och moa på stallet så vi kunde göra ordning hästarna tills hon kom tillbaka, de gick bra att ta in Prinsen och Malva men när jag släppte prinsen i boxen så började han springa omkring, de e inte likt han jag kunde inte ta av han täcket på en gång för att han sprang omkring och såntdär! men till sist fick jag av täcket och tog ut han på gången men när jag skulle hämta sadeln så börja han backa och flytta sej och en massa! och till sist sparkade han ut ryktgrejerna! aa han var inte lik sej han brukar vara så snäll och go. jag tog in han i boxen igen eftersom han inte kunde stå stilla och när jag då hedde på han sadeln så gillade han inte de så jag började med att bara spänna ett hål. sen skulle jag tränsa och de gick inte! han bara flyttade på sej och vände bort huvudet och aa! (jag visste inte om jag skulle rida han eftersom han var så konstig och han hade bajsat 8 ggr innan jag gick ut och red!) men mamma och moa tyckte att jag skulle testa att rida och ta de lungt så jag gick ut och red och han började flåsa! på engång bara efter 2minuters skritt, så carre fick komma ner och hjälpa till hon kände och tryckte lite på han och hittade inget fel så vi gick in och tog tempen men féber hade han inte! vi ringde elin (min ridlärare) och berättade. och då skulle han inte få nån mat sa hon! och när carre hade gått så blev prinsen galen igen så mamma ringde hjördis och hon kom. hon gav han vatten och jag hämtade columbo (en anna häst) då blev han mkt lungnare och mådde betträ! :D dagen efter fick jag veta att han hadde kolikavkänning (stavning) men jag tro inte de var så allvarligt men aa.. :/


Jag Älskar Dej Prinsen!!!!!!<333333333

 

  


Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards