denises

Alla inlägg under oktober 2011

Av Denise Glad - 31 oktober 2011 09:35

Nu drar jag och tjejorna in på bodaborg:*


Och jag är överlycklig! har fått nya headers nu, flera stycken! nu har jag 15 sammanlagt!´:D

Johnny är bäst!

ni får väl hålla utkik när jag byter, ;)


 

Av Denise Glad - 30 oktober 2011 16:07

Kom nyss hem från Gällö, har varit och köpt twintips och pjäxor, blev super nöjd:) Också har jag varit med en Moa:p


Jag har dagens problem, ni MÅSTE hjälpa mej att bestämma vilka skor jag ska köpa. Den bruna puman den fick bara en röst så den är inte med i tävlingen längre.. sorry, men jag har två kvar och jag vill ha mina skor nu men kan ju fan inte bestämma själv så utslagsröstning nu! Vilken tycker ni?: 1an eller 2an, vita eller svarta? släng in en kommentar, puss påer!:*


1





2


   


 

Av Denise Glad - 29 oktober 2011 10:02

hej bloggen. idag blir de rida Saga och alicia min tränare, vi ska ha "miljöträning". vattenmattor och massa läskiga saker, de ska bli kul:) sen tro jag att jag ska sova hos sofia. mer har jag inte planerat.


på måndag drar jag och en massa till boda boo.. de blir(tro jag) Alice, Jag, Lukas, Tim, Samuel, Elliot, Adam, Wilma och Moa.. roligt,roligt:) sen efter boda boo så följer Alice med hem och stannar till på onsdag:)


                                      


no more, what am'I gonna do


 

Av Denise Glad - 28 oktober 2011 23:03

dags att köpa ny skor, men vilka ska jag välja?! åhh hjälp mig föri--- ! jag kan ju iallafall säga att 1:an och 2:an ligger på första plats än så länge. Nu vill jag ha MÅNGA kommentarer vad ni tycker!


1


    


2




3


   


 

Av Denise Glad - 28 oktober 2011 11:40

Ja de var idag som skulle bli min första sov morgon på två veckor, men mamma kom såklart upp och väckte mej och trodde jag skulle på skolan. Tack mamma,tack! aja som tur var så somnade jag om och nu var de ett litet tag sen jag vaknade.


Idag blire att gå på nån halloween fest med Wilma, och rida innan de då. Så när mamma kommer hem typ tre eller något sånt så drar jag till stallet och rider Saga.

Fler planer än så har jag inte för idag. Blir lite lugnt, är trött efter kvällen igår.


 

Av Denise Glad - 27 oktober 2011 23:40

dansade inte speciellt mycke kanske tre gånger;p men de var kul ändå! sprang runt lite här och där och busade runt.

Ja, tack för en super kvällen allihopa!♥


Datan var as seg innan jag skulle till dansen så så här såg de ut innan dansen:



nu tar jag iallafall och lägger mej ner och försöer sova tro jag. Pusshej:*

 

Av Denise Glad - 26 oktober 2011 23:30

Miranda: vart är min onepiece?

Jag: jag slängde den i tvätten.

Miranda: varför?

Jag: för den låg i tvätten.

Jag: den ligger i tvätten.


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards