denises

Alla inlägg under december 2010

Av Denise Glad - 31 december 2010 17:28

Heej Hejj bloggen! gott nytt år säger jag nu för jag kommer kanske inte blogga mer i kväll :/ men men.. nu är jag klar med smink kläder och hår :) kl 6 ska jag & familjen över till grannen såklart! Här kommer iallafall en bild eller två på mitt hår :D (de e super dålig webbkamera) !



   


Jag har krusat håret och fixa till lite, jag har juh sidcut på båda sidor så det går att göra mycket med mitt hår nu! :D


Gott nytt år!!!! :D


Puss. Hej!  

Av Denise Glad - 31 december 2010 11:31

nu ska jag gå in på facebook så vi hörs väl senare :)


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 31 december 2010 11:22

Ny design berätta vad ni tycker! :)

Typ neon aktikt :)


  

Av Denise Glad - 31 december 2010 11:15

Heej Hejj bloggen jag har nyss vaknat, idag kommer juh tävlingsbilden upp så kom ihåg att rösta :)


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 31 december 2010 01:15

Imorgon kommer tävlings bilden! kom ihåg att rösta då! insdrutioner finns i inlägget nedan för!


måste bara berätta att jag börja bloda näsblod för typ en minut sen! jag bruka typ aldrig göra de men senaste gången jag gjorde de så satt jag vid den här datan (skumt) x) aja jag har väl fått för lite sömn men vi hörs imorgon, nu ska jag gå och lägga mej godnatt allihopa sov så gott!


  

hihi var tvungen att lägga upp den här bilden :D<3


Puss. Hej!

Av Denise Glad - 31 december 2010 00:18

jag har utmanat tu-sei-il-mio-cuore.bloggplatsen.se på en bild tävling! reglerna är att man bara får använda paint och de e ni läsare som bestämmer vem som vinner!


Ni som röstar får bara rösta på en av oss, gå in på båda bloggarna och den bilden du tycker är bäst röstar du på. När du har bestämt dej vem du vill rösta på så skriver du en kommentar under den bilden du bestämt dej att rösta på! Skriv gärna en glad gubbe under bilden du rösta på! :)


min tävlings bild kommer snart!





Av Denise Glad - 30 december 2010 22:37

Nu har jag städa tillräkligt för idag, resten tar jag och syrran imorgon! :)


PS, ni kan juh oXå kolla in syrrans blogg tu-sei-il-mio-cuore.bloggplatsen.se fast ni får inte glömma att kolla in här på min blogg :D


Puss. Hej!




Av Denise Glad - 30 december 2010 21:45

Nu har jag bytt data de gick super bra! men de kan bli nå vaising så om jag inte skriver godnatt sen så vet ni varför! :)


och jag ska städa lite nu så jag kommer lite då och då och skriver lite grejor!


Puss.Hej

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards