denises

Alla inlägg under maj 2011

Av Denise Glad - 26 maj 2011 14:36

Hejsan nu sitter jag på skolan och har nyss gjort klart so arbetet^^ ska snart till stallet och rida saga sen lektion asså ridning menings löst inlägg men sånna måste man ju ha ibland   


    

Av Denise Glad - 25 maj 2011 23:13

Hejsan bloggen idag har jag varit på skolan och har tränat på min och wilmas avslutnings sång och plockat skräpp efter sopptipsvägen (för att tjäna pengar till klasskassan efter de så fick vi glass ;)


sen så åkte jag till stallet och här kommer bilder sen dess.


                                    


 

Av Denise Glad - 24 maj 2011 21:12

Hejsan bloggen har nyss varit ute och gått med Bosco, de gick jätte bra. Jag har aldrig varit så avslappnad när jag gått med honom, hunddressyren hjälpte värkligen! 


Jag har inte så mycket att skriva idag utan här kommer sången jag och Wilma ska sjunga på skolavslutningen! (de är tredje året jag sjunger på skolavslutningen)



Sonja Aldén - Du Får Inte


Du får inte knacka på min dörr
Om du inte är beredd att komma in
Du får inte göra om mitt namn
Och börja kalla mig för din
Och du får inte vandra på min väg
Utan att visa mig ditt mål
Och inte stjäla av min godhet
För att fylla upp ditt hål


Och du får inte riva mina murar
Som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
Så att jag kan somna tryggt
Och du får inte ha mig som en dröm
När jag vill va din verklighet
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet


Men du får ta den tid du behöver
För att förstå vad är det du vill
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
Så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade
Oss själva, kan få gro


Du får inte andas på min panna
Och inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för
All den oreda du ger
Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart


Aaaahhhh...
Aaaahhhh...
Åååhhh


Du får ta den tid du behöver
(För att förstå vad det är du vill)
Vad är det du vill?
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
(Så att två själar kan få ro)
Och så att allting som vi lovade
Oss själva (kan få gro)


Du får ta den tid du behöver
För att förstå vad det är du vill
(Vad är det du vill?)
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
Så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade
Oss själva (kan få gro)


Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart


 

Av Denise Glad - 23 maj 2011 20:45

Hej bloggen, nu har ju systemkameran kommit och den är super bra och jag har ju ofc tagit massa bilder och då bestämde jag mej för ett bloggtema med alla dessa bilder så här kommer dom ;)


Ps: Bosco är familjens hund & jag är såklart fotografen i allt! ;D



Bosco-

                         



Blommor-

           



 

Av Denise Glad - 19 maj 2011 21:46

Hej bloggen idag har jag ridit på saga och columbo vi hade värsta rolig men jobbig lektionx) iaf här kommer några bilder på mej :)


             

 


    

Av Denise Glad - 16 maj 2011 23:42

idag har de varit ganska kneppig dag, fast rolig.. Moa följde mej och familjen har beställt en system kamera :) åt alla då men de är väl rätt bra ändå :D!


vad ska jag göra imorron? -hmm, skola... kke dra till gällö och kolla på vårshow! men nu ska jag sova så natti natti!!


 



Av Denise Glad - 13 maj 2011 17:18

Om jag visste vad hon kände, vad  hon ville, hur komplicerat hon har haft det tidigare! men nu är de försent och jag känner något konstigt inom mej, de är nåt som jag liksom inte kan berätta för nån. de e liksom en känsla som jag inte vill känna!


Hon och jag har känt varandra länge nu, vi går i samma klass och vi har förlorat all kontakt sen i somras. Jag har aldrig förståt henne riktigt men en blogg som hennes kan förklara mke!


När jag läste de hon hade skrivit så blev jag gråt färdig! de kändes så j'va pissit att läsa och känna den känslan hon kanske känner varje dag!


Lite så ni förstår: Jag går i samma klass som hon de har jag ju redan sagt men.. jag mår oftast bra och jag har mina bästa vänner som jag aldrig sviker & dom sviker aldrig mej (i hope).! jag är inte så himla känslosam av mej oftast jag struntar i de mesta små skit och om vissa små skitar lr nån är fjantig typ börja grina för allt så tycker jag dom e töntttar typ! men den här tjejen jag pratar om har värkigen fått mej att inse hur hon har de ! och de är inget jag bara säger de här får mej typ att gråta fatt jag lyssnar på typ en skit sorglig låt bara så ni vet också läste jag ju a ni vet!!


 

Hej

Av Denise Glad - 12 maj 2011 23:16

Hejsan bloggen.. de gick bra på vår konserten idag. Nu ska jag duscha sen sova, meningslöst inlägg (i know ^^


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards