denises

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Denise Glad - 22 september 2011 22:46

varje kväll kommer jag upp och tänker  "nu ska jag hoppa in i duschen, men först facebook" efter tio minuter tänker jag "nej nu måste jag hoppa in i duschen innan de blir för sent " men då kommer de alltid nåt som får mej att sitta kvar som tex ett meddelande. efter de har gått en halv timme tänker jag "fan jag som skulle hoppa in i duschen, men vänta jag måste säga godnatt till bloggen". Jaa precis så är de varje kväll! nu har de gått ungefär en timme sen jag tänkte första tanken och jag sitter fortfarande kvar, vad ska jag ta mej till xd hahah..


jaja, nu har jag nästan bestämmt mej att jag måste hoppa in i duschen nu eftersom jag håller på att säga godnatt till alla er o bloggen så Godnatt alla sötnosar! och sov gott så hörs vi imorgon och imorgon kommer alice!!!!:D


jaaja, hahah finare bild på oss jag vet!!

 

puss :*    och GODNATT!:)


 

Av Denise Glad - 22 september 2011 16:30

såå jävla bra!xd diggar kvinnan‼



 

Av Denise Glad - 22 september 2011 15:43

hejsvejs, är med moa nu.. kollar datan mest, sen ska vi till stallet. VI skulle rida ut men nu blir de väl inne eftersom de regnar, ska tjata fram nåt hinder också:D


jag: jag ska skaffa youtubekonto. men inte nu jag vet inte hur man gör(jag trycker bort sidan) Nej faan (trycker upp sidan igen)

moa: men du behöver inte skaffa nu!

jag: nä, de har jag inte heller sagt (med geek röst)

och moa utprister i skratt xd


sjukt dålig humor


men aja hörs senare pusshej:*

btw imorgon kommer ALICE !!:D


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards