denises

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Denise Glad - 21 september 2011 22:06

ja, jag hoppade ju saga för första gången idag! de gick jätte bra:D avstånden kanske inte var dom bästa men hon var hur lugn fin o samlad som helst, hon var såå duktig! nästa gång ska vi nog ha lite mer fart.. men jag är super nöjd iallafall för att vara första gången!!!

 

   


 

Av Denise Glad - 21 september 2011 17:08

såå glad äntligen färdig.. vet inte hur länge de tog men kändes som evigheter att städa-.-' aja, klar nu iallfall. ska väl äta snart, sedan drar jag till stallet :)


en ny bild bara :)

Saga:')♥

 

ska ju hoppa henne för första gången idag :) pusshej


 

:D

Av Denise Glad - 21 september 2011 15:06

hallo, städar nu.. dunkar musik också, frååån och med duu♥ haha sitter fast i huvve nu:p ska nu hämta glass plopp:D mums!.. ikväll blir de hoppträning med saga för första gången hoppas på att de ska gå riktigt bra:) som de gjorde igår när jag red henne hon var jätte duktig och samlad! bästa någonsin tro jag:) dukti saga. hörs nåt senare


och föresten.. köp min kamera nån, vill ha råd med ridstövlarna!! 12.2 megapixel;)  mer information i lite gamlare inlägg eller så frågar ni:)

 

 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards