denises

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Denise Glad - 16 september 2011 23:32

         

ny redigerat från idag:)


tar och strechar nu sen hoppa i säng nattinatti! ♥ pusshej.


 

Av Denise Glad - 16 september 2011 21:41

Hejhej, sitter nere i soffan nu och kollar på nåt weird på tv:n, fast håller mej mest till datan! imorgon ska jag upp vid halv 9 - 9 drar sedan till stallet och då är de dressyr tävling, ska hjälpa till såklart.. dressyren håller på till söndag de ska bli kul tycker jag:)


chipsen och ostkrokarna jag hällde upp och "tänkte" äta smakade inte så bra:( aja lika bra och låta bli eller?;I




                                  


                                       

                                  

                                 denna låt sitter fast i min hjärna right know!:s :D



 

Av Denise Glad - 16 september 2011 17:20

jaa, jag slingade håret igår.. som vanligt med jane hellen MOOD blonde 101 slingblond;) kommer ihåg de nu! aja de blev bra, jag blev nöööjd:) tyckte att de blev ganska önskat! så här blev resultatet (hade ingen "before" bild)


  så blev de vad tycker ni?


 

Av Denise Glad - 16 september 2011 17:11

Hej påer! ja idag var de som sagt skolkatalogen(klassfoton), såg hyffsad, inga bilder ännu en de kommer senare.. här är iallafall bilder från idag typ nyss faktiskt.. sen ska jag dra till stallet och rida saga, red henne igår  på lektionen också.. väldigt kämpigt men kul!:)


                             


blonderarde håret igår! kommer ett inlägg om de snart;)


 

Av Denise Glad - 16 september 2011 16:44

     

dom nya kläderna jag köpte istan i söndags, de var skolkatalog idag.. då ska man så klart fixa upp sej lite;)


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards