denises

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Denise Glad - 9 september 2011 23:46

hej allihopa, idag har de juh varit tävling eller aa mini midi, tävla 1 meter för första gången med Prinsen. De gick super bra o vi nollade! redan vid uppvärmingen kändes de bra han var snäll gick fint kändes lite trött men de var bara att trycka på lite. Sen till själva tävlingen. Jag travade runt lite tills hon sa varsegod och rid då tog jag och Prinsen galopp en bit från hindret så jag kunde få till bra tempo. Först hindret gick som alla andra hinder super! han var inte lika het mot hindrena som han bruka vilket är ett plus han var också lätt att fånga upp och eftersom vi hade bra tempo så fick vi till bra svängar vilket gjorde att vi kom bra på hindrena osv. Jaa jag är riktigt nöjd, Prinen var verkligen en super häst gubben min :'))


rosetten

      

bjjuder :')

 


 


Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards