denises

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Denise Glad - 8 september 2011 21:25

hejhopps, hoppningen gick bra idag, Prinsen gick faktiskt finare än igår tyckte jag och hoppade lugnare och i bättre tempo! dubbelt så lätt att fånga upp honom idag, kom bra på hindrena och hoppade fint riktigt nöjd!:D tror att mini midin kommer gå super imorgon, hoppas iallafall på de!


Sen red jag juh saga.. :) hon var väldigt pigg och hade svårt att stå still hon hade väldigt snabbt tempo men sen gick allt mycke bättre tills jag hape galopperat ett tag då tappade hon en sko, såå jag fick hoppa av leda henne ett tag och sen gå in med henne. Mamma pratade med sussie och hovslagaren och mer än så vet jag inte, hon ska iallafall då få vila imorgon sen får vi se när skon kommer på igen då rider jag juh såklart.


där var dagens ridning'ar:)


 

Av Denise Glad - 8 september 2011 15:06

tjena, nu är jag med Jennie.. ska hitta på nåt sen blir de också städa och ridning lektion och bara rida Saga, imorgon är de ju mini midin ska hoppa 1 meter, kulkul:)) Prinsen ska jag ju hoppa idag också så de blir tre dagar i rad han hoppar, de är ju inte så bra.. men aja han har nog med energi de vet jag iallafall, vilket är tur då!


BJuuuder!

 


Bloggar mer senare pusshej.


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards