denises

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Denise Glad - 7 september 2011 23:26

vet ni vad som nyss bubbla upp i mitt huvve? en massa faktiskt, bara så där eller inte bara sådär kanske jag har möjligtvis en förklaring som jag dock inte kan berätta, Jaa där se ni ännu än hemlighet de är de, jag har bara lust o släppa ut allting alla hemligheter allt! precis allt. Jag känner verkligen för de! de finns miljoner där inne, jag vet såklart att jag inte får säga nåt hemligt jag har i min skalle right know, inget privat ingenting av de kan jag ju berätta? då är jag juh sjukt taskig de vet jag juh att jag absolut inte kan göra. jag vet jag vet, har man sagt A måste man säga B men nu kan inte jag de och de känns rätt jobbigt.


omöjligare denise..


 

Av Denise Glad - 7 september 2011 21:23

hejsvejs, träningen gick bra.. Tyckte speciellt att prinsen gick fint idag han lyssnade också på tempoväxlingarna i både trav och skritt men galoppen var lite svårare då han var lite starkare. Sen tyckte jag att de gick rätt bra när vi hoppa även fast de gick lite snabbt när jag kom på hindret så var han ändå ganska lätt att fånga upp fast lite tvära svängar och sånt hände, vi gjorde också en volt efter nåra hinder innan vi skulle komma på ett annat och då tyckte jag de gick perfekti första volten, då fick vi till ett perfekt tempo och en perfekt sväng vilket betyder att vi kom rätt perfekt på hindret också:) nöjd med dagens ridlektion!


Nu är jag också medryttare på Saga:) har ridit henne en del då marina inte kunnat osv, och nu är jag liten medryttare åt henne. Prinsen är jag ju även kvartsfodervärld på:) Så de blir mycke stallet för min del!


Prinsen♥                               Saga♥

   


 

Av Denise Glad - 7 september 2011 17:22

hejhej skola som vanligt.. sen var jag med Wilma och Sandra ett tag + städatde lite grann. Nu ska jag äta sen ska jag till stallet.. hoppträning "igenridnig" med Prinsen ofc, på fredag är de juh mini midi "hopptävling"(klubb) då ska jag tävla 100cm för första gången, de ska bli kul att testa och se resultatet;) bloggar mer sen .


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards