denises

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Denise Glad - 6 september 2011 22:08

hallu, ska snart gå och sova men tar en snabb blogging och dusch först.


Red saga idag, hon var först stressad och drog lätt iväg, men efter medel uppvärmning gick hon fint och samlat hela tiden, hon lyssnade mycke i tyckeln och skänklarna men lite svårare att samla ihop henne i galoppen men tillsist lyssnade hon på mitt tempo och gjorde precis som jag ville. Red inte så länge, var ändå riktigt nöjd med henne idag! duktig saga;)


nåra bilder på lilla saga&marina.♥


        


de var allt hörs mer imorgon nattinatti!


 




Av Denise Glad - 6 september 2011 15:27

hejsvejjs! nu är man med Wilma, Adam och Lukas. Har nyss fikat, ska snart gå på fotbolls träningen o kolla! ;) då ska jag och wilma ta kort.


idag var juh första dagen på skolan, de var helt okej gillar mina nya lärare hittils, de är juh bra. Men ska gå och gö mej ordning nu pusshej bloggar mer sen.


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards