denises

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Denise Glad - 5 september 2011 22:22

hej. Känns seriöst som om de var hundra år sen jag blogga, jag har bloggat idag jag vet men de känns ändå liksom konstigt. Som om jag inte bloggar lika/lika mycket längre, vilket känns riktigt sjukt jävla konstigt tycker jag vet inte varför, har nog bara saknat min blogg otroligt mycke när jag var på gotland.. nu är jag juh tillbaka så vrf äns tänka så negativt som jag nu gör! nu tänker vi positivt 


Ni såg kanske videosarna jag la ut om ni bläddrar ner. Jag och Moa hahah. Riktigt sjuka vi e:') ♪fest hos mange♫ Tycker vi är komiska, rätt roliga faktiskt! har också tagit massa bilder men dom går inte o ladda upp, vet inte vad de är för fel! Sjukt sur över de.. jag som hade redigerat! uuuuh, aja får stå ut.


fler tankar? hmm.. joo, ja vad ska jag säga mer, nyss kändes livet piss men nu känns de typ perfekt!! jaa, pågrund av honom (a)   ❤älskar dej super mycket❤


nu ska jag säga Godnatt nu, snart stänger mamma av internet.. ska strecha och göra ansikts masken och borsta tänderna innan jag lägger mej så vi hörs imorgon.


skola imorgon..


 




Av Denise Glad - 5 september 2011 11:57


heheh jag och moa hade verkligen damp! värt o kolla på ofc..


 

Av Denise Glad - 5 september 2011 10:55


moa diggar mange xd coolare tjej!


 

Av Denise Glad - 5 september 2011 10:50

Super dag med moa igår, värt att kolla på!


tycker själv att den är bra ;)


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards