denises

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Denise Glad - 19 augusti 2011 23:25

Heej.. Snart är klockan tolv.. jag måste verkligen gå och lägga mej nu för jag ska upp 7 och möta marina och hasse :P men först måste jag duscha så jag har lite brottom men jag vill inte sluta blogga bara sådär.. är rätt beroende av min älskade blogg såklart :* i vilket fall så har jag inte så jätte mycket att berätta. Jag kom hem för typ en timme sen, var ute med kompisar. Sen sprang jag upp startade datan tände lite lampor och hedde alarm på mobilen eftersom jag då ska möta marina och hasse imorgon bitti. Nu har jag kollat färdigt på facebook och nu skulle jag bara blogga vilket jag håller på med. En liten nyhet också.. Alice kommer på torsdag och stanna till på lördagen :D Lääängtar! Saknar henne jätte mycket! bjusar på en bild på fin Alice också ;)


 

 

Av Denise Glad - 19 augusti 2011 16:57

Bjuder på nåra bilder.. YouCam3 vettni!


     

 

Av Denise Glad - 19 augusti 2011 16:35

Här kommer typ en AS BRA låt!


Set Fire To The Rain



I let it fall, my heart,
And as it fell, you rose to claim it,
It was dark and I was over,
Until you kissed my lips and you saved me,
My hands, they were strong, but my knees were far too weak,
To stand in your arms without falling to your feet,

But there's a side to you that I never knew, never knew,
All the things you'd say, they were never true, never true,
And the games you'd play, you would always win, always win,

Chorus:
But I set fire to the rain,
Watched it pour as I touched your face,
Well, it burned while I cried,
'Cause I heard it screaming out your name, your name,

When laying with you I could stay there,
Close my eyes, feel you here forever,
You and me together, nothing is better,

'Cause there's a side to you that I never knew, never knew,
All the things you'd say, they were never true, never true,
And the games you's play, you would always win, always win,

Chorus:
But I set fire to the rain,
Watched it pour as I touched your face,
Well, it burned while I cried,
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
'Cause I heard it screaming out your name, your name
I set fire to the rain,
And I threw us into the flames,
Well, I felt something die,
'Cause I knew that that was the last time, the last time,

Sometimes I wake up by the door,
That heart you caught must be waiting for you,
Even now, when we're already over,
I can't help myself from looking for you,

Chorus:
I set fire to the rain,
Watched it pour as I touch your face,
Well, it burned while I cried,
'Cause I heard it screaming out your name, your name
I set fire to the rain,
And I threw us into the flames,
Well, I felt something die,
'Cause I knew that that was the last time, the last time, oh,
Oh, no,
Let it burn, oh,
Let it burn,
Let it burn.


 

Av Denise Glad - 19 augusti 2011 16:32

Tänkte bara visa bilden jag redigerade.


  tycks?


 

Av Denise Glad - 19 augusti 2011 15:04

TJena! Har sovit i nyhem inatt, sov hos ag med Tobbe, Mirre och Sandra + Ag asså.. Hade kulkul med nåra fler .. grillade korv båda mina for av pinnen fick utbrott :( fick ingen korv jah.. Aja kul ändå :P ska redigera bild/bilder, så vi hörs senare..


Och på Söndag kanske Alice Kommer och sover hos mej till onsdag :D (y' busigt!

HOPPASHOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS! 


Bjuder på en gammal bus bild.



   

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards