denises

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Denise Glad - 18 augusti 2011 11:51

Här kommer typ en bild på mej sen igår när jag kom hem :P ska rensa datan lite så..


Lite smått störd bild men aja, nu må jag hoppa in i duschen.. Och gissa vem som tog fel tand borste igår natt.. fuck my life, inte igen! jävla munsår..-.-'


 

Av Denise Glad - 18 augusti 2011 11:27

Nu kommer shoppingen från turkiet.. rätt nöjd! (inte världens bästa bilder men)


Fick bättre pris på vissa grejer som typ OnePiece'n kostade 380:- har jag för mej :P


Louis Vuitton Väska  280:-

 

Louis Vuitton Plånbok 80:-


  Converse All Star T-shirts 60:- st

 

Converse All Star Munk Jacka 160:-


 OnePiece 320:-  Armban typ 20 st för 10:-

  Namn armbanden typ 20:- st   300 i 1 Nintendo Spel 300:-  

3par Björn Borg Troser 50:-

 

Och typ nå presenter åt wilma som fyllde 12 förra onsdagen :)) lägger upp bilder på de när hon fått de.


Mer shopping en de var de typ inte :P


 

Av Denise Glad - 18 augusti 2011 02:40

Heej! kom hem 9 ikväll.. Packade upp resväskan och tog kort på allt jag köpt m.m(kort medmera kommer upp imorgon) .. Sen var jag med Miranda(syrran), Sanna och Sandra.. Kom hem vid halv ett, nu är klockan snart tre och jag tror jag ska hoppa i sängen snart.. skönt att få sova i sin egna säng... vilket man inte har gjort på en vecka :P


Aja, jag har haft de super kul iallafall.. Turkiet:D like it(y)   Bara slappat, badat, solat, shoppat och ätit gott ;)  Fast jag hade ju såklart lite hemlängtan eftersom alla kompisarna mina är ju här hemma :)) Något jag mer gjorde var "Parasaling".. åkte upp 200 meter upp i luften med en slags fallskärm efter en båt i lina.. Rätt coolt:) de var också en hund som följde efter oss :P hur söt som helst! såg  jätte många gatuhundar.. fick ont i magen :(  Myckat har hänt orkar jag så blir de mer blogging om de imorgon. Bilderna på shoppingen medmera kommer iallafall upp tomorrow ;) Väldigt nöjd med shoppingen också såklart!  :* (som ni kan se har jag skapat en kategori också,  "denises shopping" .

där kommer jag då lägga ut saker jag alltså shoppar medmera.


Här är iallafall en bild på hotellet vi bodde på. Side Village stjärnastjärnastjärnastjärna     

fyrstjärnit var de ;) MysMys

 


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards