denises

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Denise Glad - 8 augusti 2011 20:47

Har redigerat lite bilder, har inte haft så mycket annat att göra. Här kommer dom, vad tycks?


Prinsen

  Prinsen   Prinsen & Rocky (tro jag han heter)   Pålle   Sofia   Moa  

 

Av Denise Glad - 8 augusti 2011 19:12

Nu tänkte jag köra en Bildtävling, Temat är sommar. De ända ni behöver göra är att:


Ta en bild (eller om ni redan har en) kom ihåg att temat är sommar, redigeringar är tillåtet.


När ni har en bild lägger ni upp den på din egen blogg och kommenterar/skickar din bloggadress till mej på det här inlägget och skriver att du är med.


Imorgon (Tisdag 9 augusti) avslutar jag tävlingen 22:00


Så enkelt är de!


Vinnaren/Vinnarna (beropå hur många som är med) Blir Länkad.



    


Av Denise Glad - 8 augusti 2011 18:03

Hej! har nyss ätit middag de var potatisgratäng och rödvin sås jag ville inte ha nåt annat till:P men iallafall så har jag och min lillastýster tagit kort på henne då.


Info om lillasyster:

För&Efter Namn: Indra Glad

Ålder: 6år(fyller 7 i november)

Intresse: Hästar

Syskon: Två Stycken, Denise(Jag) Och Miranda


Här kommer bilderna på Indra! Hon var lite sårig i ansiktet men aja.


                                           

 

Av Denise Glad - 8 augusti 2011 14:55

Gjorde en mousover på bloggen! finns näst längst upp nder presentations rutan åt höger i all information. här kommer den också.


håll muspekaren över bilden.

    


 

Av Denise Glad - 8 augusti 2011 14:01

Halloj. Har nyss vaknat, ska nog upp till bensjö idag ostället och hämta mina rycktsaker och väst medmera.


Jag ska också berätta att jag far till Turkiet (Side) på onsdag. Jag har inte varit utomlans på 9 år! så de ska bli super roligt och sköönt. Men somsagt var så har jag ingen data med mej för de kostar för mycket att surfa där. Jag får inte äns ta med mej min mobil dit för dom varnar om att inte göra de, för om man råka ringa till nån (vilket jag brukar göra eftersom jag har touch) då kostar de hur mycket som helst tydligen. Men men de är väl inte de stösta problemet, jag tänker mer på att jag vill blogga, och att jag tror att ni också vill de! Aja jag hittar nog nåt internet kaffe som jag kan göra ett snabbt inlägg i hoppas jag. Ni får helt enkelt klara er;) Jag lär väl kunna fixa en kategori av turkiet så ni kan läsa allting där när jag kommer hem:) Hörs senare ska äta och packa nu ♥


 

Av Denise Glad - 8 augusti 2011 00:12

Nu tycker jag att de mesta är bra , kommentera.. vad tycker ni? tacksam för tips. Iallafall så ska jag gå och lägga mej snart, Hörs imorgon.


   Natti Natti, mina underbara läsare!     


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards