denises

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Denise Glad - 7 augusti 2011 23:44

Fixat lite nu som ni kanske sätt muspekaren, gästbok, presentation och nu ska jag fixa designen de blir grå och rosa istället har jag bestämmt. hoppas ni gillar de!


 

Av Denise Glad - 7 augusti 2011 19:01

Hej igen.. Jag ska bara berätta att jag ska fixa lite med bloggen eller ja kanske vi får se vad jag hitta för kul, bara så ni vet ;) de blir nog massa prövningar av muspekare mm.. Hitta ni nåra ändringar så får ni gärna kommentera!


 

Av Denise Glad - 7 augusti 2011 18:34

Hej påer! idag så vakna jag vid två men iallafall de är oviktigt;)Jag har iallafall namnsdag idag :D hehe, tjatar på mamma om att åka på affären och köpa nåt gott.. annars blir jag lite små sur!! Allt blir lite kort beskrivet men.


Jag ska iallafall slinga håret igen, jag vill helst färga blont med mörkbrunt under hår, men vi slingar istället tycker mamma. Jag använder alltid samma slinggrejs, har iallafall inga minnen av att jag har använt nå annat bara när jag har färgat typ brunt och sånt. TIll slingningen då använder jag Jane Hellen Mood blonde, den funkar väldigt bra på mej de blir inte för ljust och inte för mörkt heller fast jag skulle kanske vilja att den tog lite mer men den duger tycker jag! Blir nog färgning nästa vecka eller nu nån dag, vi får se. Lägger upp bilder när de är klart.


                                    




 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards