denises

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Denise Glad - 23 juni 2011 19:29

Hej bloggen, de var ett tag sen men nu är jag här :D  Idag och Igår har jag varit hos moa och städat stallet och nu är vi klara!! trodde f'n inte vi skulle hinna men de gjorde vi och de ser riktigt mysigt ut där inne just nu ^^ Aja snart ska jag äta middag typ, jag är fortfarande hos moa och de blir tacos till middag Gött ju ;) ´


Imorgon ska jag rida upp till torpet med sofia och sen leda på ponny ridningen fast Prinsen är ju stor häst men aja ;D iaf sen så rider vi tbx och då ska vi köra upp Prinsen och Columbo hit till bensjö :D längtar!!! sen ska vi (jag och Moa) ha dom tre veckor, jag prinsen och hon columbo gu vad kul vi kommer ha de bäst!!


Men nu ska jag ta och ladda ner något mer roligt till moas mobil ;D


   



Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards