denises

Alla inlägg under december 2011

Av Denise Glad - 4 december 2011 15:28

hahahahxd bättre humor!

 

Av Denise Glad - 4 december 2011 15:20

men suuuper!! älskar låten.

värt o lyssna;

   

Rihanna - Talk That Talk

 

Av Denise Glad - 4 december 2011 14:48

vaknade brevid min älskade sandra för nå timmar sen. sen kollade vi färdigt på dumma mig och sen kollade vi på en annan film. kom hem igår vid typ kvart i elva, då kom sandras pappa och hämtade oss på station.

bloggade inge mer igår efter stan för vi for till bräcke efter stan. jag köpte inga julklappar.. jag köpte två saker till mig själv istället,, men ja hittade inga julklappar! men jag hittade ju två åt mig;)


den här tröjan jag ville ha:)

 


och ett rosa silikon skal till min hiphone:)

 


 

Av Denise Glad - 3 december 2011 01:23

hejsan. finns inte så mycket att säga omdagen (gårdagen). ja, de är ju tråkigt att saga har åkt nu men ja, hon är ju inte så långt bort satt:) ja sen kan jag ju säga att JAG har gjort bort mig rejält.. hahahahxd garvar så fort jag tänker på de. pinsamt.


ja imorgon(idag) så drar jag o sandra till stan. typ vid 11-12, så shoppar vi lite julklappar osv men mest bara för kul :p sen sover jag hos min älskade sandra. underbart må de ju bli med den bästa bredvid:')


hennes blogg här. :D


men nu ska jag och mathilda lägga oss ner och prata hemlisar;) kanske kolla på film sen ska jag sova.

pussohej.


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards