denises

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Denise Glad - 22 december 2011 23:03

slaggar hos sofia inatt, japp så blir de. just nu sitter vid vid datan och gör lite alltmöjligt.. fb, bloggen osv.


ridningen idag: jo, vi red ju barbacka, jag prinsen såklart. vi hade höjdhoppning och tävlade om 50% rabatt på en avjulaktiviteterna vi har på lovet, hoppning, uteritt osv. Vi började på 80cm och höjde tio cm i taget. om man stanna, vägra eller sprang på sidan osv. då åkte man ut. när vi var uppe i 120cm var de jag och tea kvar, och båda klarade höjden, noproblem. sen kom vi till 130cm, där ville inte min prins, de blev lite högt osv. så då stannade han och jag flög av, inte hans fel! han tyckte bara att de blev lite för högt och barbacka var de också som sagt var! nu har jag iallafall as ont i mitt vänstra ben och har lite svårt att gå men annars är de bra. Kommer film på min "snygga" av ramling och några fler sen. ;)


här är min fina hylla jag gjort i ording med dom nya ramarna! 

 


hihi, fint tyckte jag de blev! :)


   




Av Denise Glad - 22 december 2011 16:08

      

 

Av Denise Glad - 22 december 2011 16:00

Dag 22: Din nuvarande profilbild på facebook.
Dag 23: Visa ditt rum.
Dag 24: En bild på dig från din förra julafton och en från iår.


Dag 22: Din nuvarande profilbild på facebook.


 


 

Av Denise Glad - 22 december 2011 15:42

…som du älskar av hela ditt hjärta – alice och alicia


…som du skulle offra livet för – alice och alicia


…som är den smartaste du känner – ?


…som alltid får dig på strålande humör – moa b


…som får dig att le när allt känns tungt – ellen 


…som är den omtänksammaste du vet – nicolina 


…som är en bitch – ..


…som är en fjortis – ..


…som är en föredetta bästa vän – felicia


…som är snygg – rahim


…som är osmart – jag..


…som är en riktig vän – alicia


…som är din älskling – wilma jonsson


…som är den galnaste du vet – moa e xd


…som är den konstigaste du känner – ?


…som är underbar – anna b

  

…som är dum – hmm?


…som du kan prata med om allt – lukas


…som är din barndomsvän – felicia


…som du saknar – alice


…som betyder mest – många..


jag fick den här av ; http://mynameisjossan.myshowroom.se

Nu utmanar jag dig att sätta detta på din blogg och skriva om dina egna personer.

  

 

 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards