denises

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Denise Glad - 17 december 2011 16:15

känner mig sjukt flottig.. :s

   


byebye, bitches;*

 

Av Denise Glad - 17 december 2011 16:05

 

 


 

Av Denise Glad - 17 december 2011 15:46

ridningen igenom bräcke 'city' som vi säger, gick bra. Inga problem alls, fast jag väntade inte mig några problem min älskade prins är så snäll och lugn och inte alls rädd;) till och från allt gick bra!


när vi var hemma igen så sprang jag och Moa ner till folketshus igen för att se när dom skulle sjunga och spela från kultur skolan, sen så köpte jag ännu en julklapp, till mamma idag. så nu har jag bara pappa, Moa och Wilma kvar antar jag:)


Moiis åkte hem för ett tag sen, hon ska äta sen kommer hon tillbaka hit, till mig;) vi ska då till stallet och skrämma småbarna på sköknatten. haha, jag lär ju själv bli riktigt rädd! :p


nu ska jag iallafall plocka ihop lite innan Moa kommer eftersom hon ska sova här, ska städa riktigt nån dag också så jag får fram min lilla julgran nån gång. och som vanligt håller jag på att dunka musik! :D

that one that got away, da favorite. måste också filura ihop den nya önske listan på nåt sätt bara för att ni får se vadjag önskar mig nu eftersom jag köpte tillexempelt två saker därifrån igår:p


tog nåra bilder när jag och moa red i bräcke 'city' såklart;) men telefjonken går inte att koppla till datan och de ska jag allt fixa!! eller ja, jag ska åtminstonde försöka.


som sagt var:

 

hemma bra stallet bäst!


 

Av Denise Glad - 17 december 2011 00:29

klockan är snart ett nu, och jag borde gå och sova men jag har inte bloggat nåt eftersom jag varit i stan.. vill iallafall berätta lite om dagen. Ja, bussen in 13:35 tog jag och sanna vilket betyder att jag fick sluta tidigare idag. Väl inne så shoppade jag lite julklappar eller ja, en till Miranda och en till Indra, och ja jag är ju inte så osmart att jag lägger ut bilder osv så någon av dom kan se;) men ja bild efter jul får de bli! Köpte också två grejer till mig själv, dom där byxorna jag ville ha från cubus och ett par slalomglasögon som en liten julklapp i för tid av mamma och pappa:)


hem vägen=mindre bra, slutade med att jag och Sanna plötsligt stod på pilgrimstads tågstation och varför? jo de är en ganska komplicerat lätt historia, bättre förklaring! jag vet!


Här är iallafall vad jag köpte till mig själv ni vet;


istället för dr.zipe goggles så blev de dom här, inte för att dom var mitt första val utan att dom var okej och jag vill ju hellre lägga ut mer pengar på ridningen än slalomen, så dom här blev de:)

köpta på stadium! endast 99:- just nu;)

 

ooh, dom efterlängtade byxorna som jag änligen har köpt;)

hörre ni, massor av byxor för 149:- just nu på cubus!

 


godnatt, upp rätt tidigt imorgon, ska träffa moa på stallet halv elva. sen som sagt var så sover hon hos mig från lördag till söndag. och vi ska försöka kolla på den nyaste twilight, verkar sjukt bra!!!


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards