denises

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Denise Glad - 14 december 2011 22:42

tänkte gå och lägga mig men slänger in ett snabbt inlägg..


jo nu är de så att jag har mycket planer framöver, vill ni höra? ja de tro jag doallt;)


Imorgon(torsdag): Ridning (dressyr)

Fredag: Stan (shoppa julklappar osv.)

Lördag: Julmarknad (ponnyridning,, ska rida med moa(blomman) till folketshus och sen går hästarna en timme på barn ridning sen rider vi hem igen, Prinsen och Marino blir dom utsatta;)) Sen sover mois(blomman) hos mig.

Söndag: Stalljour, galoppträning med Prinsen. (tredje advent)

-

Måndag: UG i gällö

Tisdag: UG i bräcke

Onsdag: Hoppträning

Torsdag: Ridning

Fredag: Måste ju bli CHILL inför julen;)

Lördag: Julafton!! 


Måste även klämma in städning någon dag så jag får ta fram julgranen osv. för de har inte jag gjort än.


Och nu är planen att gå och sova(!) har ju nämligen duschat direkt efter ridningen så slipper göra de sent på kvällen. Ja iallafall så Godnatt, som sagt var, jag älskar er! 


PS:10 dagar kvar till jul!


och.. ööh, mamma & pappa.. kom ihåg, högst på önske listan:

 

!!!


 





Av Denise Glad - 14 december 2011 16:25

sitter i soffan och kolla på mtv, väntar på att de ska plinga på dörren.. alltså jag väntar på moa. när hon kommer så vet jag inte vad vi gör, jag ska iallafall äta sen så drar vi till stallet och moa ska fota såklart:) hoppas på massa roliga bilder o videos :) 


hade iallafall alla rätt på glosorna även fast jag glömde dom igår, jag skyndade till skolanoch tränade imorse så ja, de gick ju som vanligt.. ganska bra;) resultatet på SO provet får vi på fredag men jag fick iallafall se första sidan på provet och där var alla rätt;) ja, hoppas väl på de bästa såklart!


på fredag drar jag till stan med Sanna. ska nog träffa Alice, de var sjukt längesen.. saknar min älskade o bästa vän! ska då också köpa julklappar, har inte köpt en ända.. vi vet ju hur de slutade förra gången, jo med en tröja till mig!:S :D men nu får de väl bli tvingat att bli,, rena motsatsen;)


nu tar jag och lägger min kamera på laddning så moa får nåt att fota med.. och idag ska jag INTE glömma den.. 


söta vi är :') 

   


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards