denises

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Denise Glad - 10 december 2011 20:53

sitter o dunkar musik med jennie, väntar på fanny för när hon kommer så ska vi kolla på film.. trespass kollat lite grann på den o den värka as bra!


iallafall så har jag tagit och redigerat bilder idag, här kommer dom:


     

GLAD! hahah..


jaja, nu ska jag och jennie fortsätta dunka musik i väntan på JULEN! nej jag drev, i väntan på Fanny*;)

 

Av Denise Glad - 10 december 2011 15:02

hemma nu från markanden. jag köpte två polkagrisar;) gottgott!


ikväll sover fanny och jennie här,, blir till att kolla på film en film jag aldrig fick se klart på för nån dag sen, kommer inte ihåg vad den heter men den blir de iallafall. och så åker jag och mamsen på affären o köper chips och massa annat gott hoppas jag.


bättre bilder på håret(y

   

måste kanske bleka en gång till blev lite fläckar här och där osv.

nicolina har tagit bilderna, btw kolla in hennes blogg ! -> http://niqs.bloggplatsen.se/

 


Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards