denises

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Denise Glad - 9 december 2011 23:16

känner mig smått retad o irriterad.. finns skäl till de men ja, kommer över de alldeles strax antar jag.Iallafall så kom jag väl hem som nöjd eftrsom bräcke vann med 10-4 idag, stolt bräckbo! men sen kommer nåt negativt och de är att jag har huvudvärk, ttttah! orka inte med smärtan i skallen,, aaouchh my head.. Får sova på de så jag orkar upp imorgon till torpet och jobba på fiskedamm, xd


sitter fortfarande och beundrar mitt nya färgade hår, bättre än förväntat:)


   

friendship..


 

Av Denise Glad - 9 december 2011 17:44

nu har nicolina färgat håret på mig,, jag blev NÖJD! såhär blont som de ska vara.

 

vet inte riktigt,, tyckerde ser blondare ut i verkligheten men ja:)


nu ska jag och nicolina gå några meter för att sedan vara hemma hos henne;) då tar hon o äter medans jag plattar håret och sen drar vi väl på hockeyn.


imorgon är de julmarknad på torpet så ska stå med jennie på fiskedamm nån timme eller nåt sånt.

söndag = hoppträning! whit da prins Karies så jag har ju en helg full med planer antar jag :p


byebye hörs senare puss.

 


Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards