denises

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Denise Glad - 7 december 2011 22:56

hoppningen gick bra, finns inte så mycket att säga om den lektionen. han var pigg och glad som vanligt liksom. fats hörreni han hoppade över koner xd haha, min prins


men nu godnatt..

lite ego bilder på mig.;)


            upponer.


   

    osminkad.. snygg som vanligt. morgon vaken hos sandra;))

 

Av Denise Glad - 7 december 2011 15:44

sitter o dunkar musik med moa, som vanligt.. stjärnan blinka hos mange!! hahah äger,, ;p ja, också vill jag säga att jag äger på SO :') läs de här:

Lärare: i vilken världsdel ligger egypten?
Denise: i österafrika!!
Alla: ASGARVAxd

nån av samuel elr tim: Vart ligger Afrika(på kartan)
Denise: I sydafrika!
Hahaha, undra hur det går för dig på SOprovet? Wish u luck!

de var moa's ord på fb.. haha bäst jag vet,, ;) så de blir sten hård plugging till SOprovet nästa vecka!!



sen blir de stallet,, hoppträning. mamma har ju betalat för fem gånger till, så sammanlagt 10st, har hoppat 4 gånger och har 6 gånger kvar;) älskar dig mamsen! :')


idag ska Prinsen få inviga de nya skritt fleece täckt:) och kanske schabraket. snyggingen min:*


pappa har också kopplat i den nya skrivaren nere nu så ska skriva ut massor av bilder på mig o min prins,, karies! :D ska köpa massa ramar så jag kan sätta upp massor av bilder på väggen(väggarna)..


   

som vanlig.. mupp denisefiis.. ;)

 


Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards