denises

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Denise Glad - 23 november 2011 22:31

JAG ÄR MED I TÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!


 


jag börja läsa Nellies blogg för ungefär ett halv år sen tror jag. Jag föll för den DIREKT! allt hon skriver inspererar mig och får mig ofta att tänka ännu mer positivt, hon gör mig stark av orden hon skriver. hon lyckas med de hon vill och ger inte upp, stark är hon också! hon är ärligt en stor förbild för mig, yngre som större, jag respekterar henne och gillar den hon är och som hon är.


 

fb

Av Denise Glad - 23 november 2011 21:24

jag är så jävla less på fb bråk. GUD. alla går imot en, så lågt, fegt och barnsligt. alla skapar sin egen uppfattning och hela sanningen kommer oftast inte ut. vissa börjar liksom kaxa och bete sig dåligt på fb, skapa onödiga bråk fast den andra personen inte gjort någonting alls, att dom bara fick lust o jävlas lite liksom. vissa kan ju flippa ut totalt och vara hur dumma som helst. hur skulle de kännas om alla gick imot dig, dom allra närmsta och dom du gillar allra bäst? se upp du också, små bråk kan skapas till enorma av endast en mening på fb.


UNDVIK!


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards