denises

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Denise Glad - 22 november 2011 22:33

pluggar in glosorna nu, sedan går jag och lägger mig så puss och godnatt bitches .


 

bara för att jag och moa är så superfina på denna bild

 

Av Denise Glad - 22 november 2011 21:46

tänkte på en sak.. ja,jag och säkert du, har säkert sett att vissa ofta gillar relitions statusar på fb. ja de är ju såklart nåt positivt om man skaffat ett förhållande/gift osv med nån, men jag tänkte på när man ändra från förhållande/gift osv till singel. nån kanske tycker de är bra, okej. men hur skulle du ta de om du och din pojkvän/flickvän gjorde slut och personer gillade den statusen på fb? jag skulle ta de som nåt dåligt. De är ju liksom som att gilla att "nån" gjort slut. de är väl inte så snällt? eller?


 

Av Denise Glad - 22 november 2011 21:33

home från ug, träffade.. dom flesta, eller nja men många iallafall:)


hittat två tröjer till jag vill ha(a)

   


give me everythhhing!

 

Av Denise Glad - 22 november 2011 18:04

 

syns sen då. puss

 

Av Denise Glad - 22 november 2011 17:48

Resten av veckan;


Onsdag: hoppträning på älskade Karies


Torsdag: Ridning, dressyr u guess. Moa sover här


Fredag: ev. stan, chill allday


Lördag: ev. hoppträning för helena, annars bara en liten uteritt med alicia och moa antar jag.


Söndag: bara slappa.



kollen på min lilla vecka. hoppas på de planerade:)

 

Av Denise Glad - 22 november 2011 16:58

ge aldrig upp! DU kan om DU vill. låt inget förstöra för dig. följ dina drömmar.

Peppa alltid varandra. dina vänner, din familj, alla omkring dig. du kan hjälpa nån att nå toppen, att lyckas. små saker kan betyda mycket, även för just dig.

ALLA kan, bara man vill, DU kan bara du vill, JAG kan om jag vill. du kommer att lyckas en dag. kämpa för de som är värt att kämpa för! de du längstlängst inne vill. följ ditt hjärta. strunta i vad alla andra tycker, din ide kan leda långt. visa dom andra! visa vad du går för! följ dom bästa fotspåren, dom du själv bestämt dig att tycka om! de som känns rätt, doit! din början kan kännas omölig, som en svart punkt som kan bli ett långt streck i olika färger. följ vägen tills du hittat ett steg som du kan utveckla. större, bättre! allt går, inget är omöjligt!

follow your dreams


 

Av Denise Glad - 22 november 2011 16:12

Moa drog nyss hem, så nu sitter jag och lyssnar på musik och hela skrivbordet vibererar av basen. så de ska vara;)


Hittade ett par puma skor, ska nog köpa dom istället för dom andra. eftersom dom andra var i syntet,, surt;( aja, hittade ju nya fynd


Moa gör ett nytt försök att sova här på torsdag. haha, ramla inte av igen MOa! håll dig kvar.. ja de blir väl ös då! nejnej, skola dagen efter,så tidigt får de bli såklart.


snart ska jag äta middag whit daa family'. Sen drar jag på ug o träffar folk-


   

 





Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards