denises

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Denise Glad - 21 november 2011 23:10

Kärlek till denna underbara, vackra tjej..

 

som alltid funnits där när jag behövt henne, peppat mig och alltid ståt på min sida! syster, dig vill jag aldrig förlora.  Jag Älskar Dig♥  Sandra Eklund


Kolla in hennes blogg också! http://saudade.bloggplatsen.se/


 

Av Denise Glad - 21 november 2011 22:24

dagen gick segt idag skulle jag vilja säga.. Måndagar.. Men dagen fångade snabbt upp sig eftersom vi hade syslöjd och jag och moa gjorde klart våra underbart fina tummvantar. Mysig blev dom:)


efter skolan kollade jag och moa in fb och nellies blogg medflera såklart;) och sedan drog vi till sösjö och red vickan. var längesen jag red henne så moa lät mig prova på henne lite, helt okej gick de! rätt bra faktiskt!


ja, de var mening att vi skulle beställa mina skor, men de blev inte av.. så jag tar en rund tur i huset och säger åt mamii o pappi att dom får ta och beställat nu! snart har jag ju inga tå kvar i mina iskalla converse. tittade också en massakläder som ni kanske sett, och mössor. im i löööve!


bilder från dagen

 


våra fiiina tummvantar:')


Seriöst, kolla moas tuffa ögon! Och ignorera mig.. tack

 


   


gruppbild!

 

hahahaahahxd


           


 

Av Denise Glad - 21 november 2011 22:01

Må spara ihop pengar nu! vill så gärna köpa nytt o snyggt, dags nu denise.


super snyggt, dehär Hissar jag lätt!





   



 


-----------


inne förra året, nu.. dissar jag!

   


(vad jag tycker, komihågde)

 

Av Denise Glad - 21 november 2011 20:44

  

   


SÅ snygga! tycker jag.

 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards