denises

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Denise Glad - 15 november 2011 21:32

jag är så dålig på att uppdatera! så svårt när man ofta är borta om dagarna på skolan osv och har en skit telefon utan android eller nåt annat häftigt.. aja, så är läget.


emmh jag ska gå ner nu, ta en macka, ta med kameran upp, redigera bilder o sedan får ni se mina underverk :)


och vad tycker ni om dom här:

  jag tycker iallafall att dom är as snygga! och bra med snörning hela vägen för mig med smala ben. jag har ju nämligen önskat dom i jul klapp och ska även sätta en stjärna bakom ordet som ett tecken på att DEN/DOM VILL JAG HA;


har själv klart önskat mig mera, en iPhone 4 tillexempelt:) hehe.. har önskat ett snyggt gold medal schabrak också, i brunt! kommer passa perfekt på min älskade prins :*

 

och mycke mera:))


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards