denises

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Denise Glad - 7 november 2011 17:01

skolan var för de mesta super seg idag.. först hade vi engelska, kändes som en helt okej lektion. sen hade vi slöjd, där har man ju nästa alltid kul;) jag och moa gjorde klart våra mössor, super snygga tycker jag! med toffs;) gjorde allt själv också utan mall! seriöst, börjar bli rätt bra på syslöjd nu ja;)

 


sedan efter lunch hade vi NO, den lektionen var såååå segx( jag och wilma kom ingen stans.. sen hade vi svenska men bara en liten stund. ja sen efter skolan så var jag med anna och isac, vi gick ut med Milou(annas hund) och sen sprang vi ner på skolan för de gick larm:p men inget hände.


nu har vi fått besök av mormor som sover här då. :)


 


Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards