denises

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Denise Glad - 6 november 2011 19:12

började dagen med stallet, red Saga och när jag skulle hoppa upp så gick hon fram ett steg och jag hamnade på hennes rumpa och hon fick panik och bockade av mig xd. alicia och fanny fick sig iallafall ett gott skratt. men idag då tyckte jag att ridningen med Saga gick uselt! hon var som en annan häst, lyssnade inte och dumma sig, så fort jag ville att hon skulle stå still så tänkte hon ställa sig. de har ju gått så himla bra annars, hon har gjort jätte bra ifrån sig med mig eller vad man ska säga. fuu! blev så besviken..


sen skrittade jag ut med fanny hagrundan på prinsen, gick bra och prinsen blev glad att han fick komma ut lite:)


 

Av Denise Glad - 6 november 2011 02:37

Tänker inte deppa över idioterna, stryker över de. punkt slut.


skulle aldrig kännas så här bra utan alla mina underbara vänner, jag älskar er<3


-------------------


kollat runt på internet efter saker jag ska önska i julklapp medans jag lyssnat på musik för att muntra upp mig själv lite grann.. kommer lite bilder på vad jag önskar mig sen kanske;)


nej nu måste jag säga godnatt. upp imorgon bitti och drar till stallet, kanske rider Saga om inte så kanske jag tar och rider Prinsen ett lätt pass.


taggar nästa helg! jag och Prinsen(Karies) ska allt äga ut resten!;) stora förväntningar hoppas de går så bra som jag hoppas då. hehe. ja, de skulle inte vara helt fel liksom.:p


Borde jag skriva Karies eller Prinsen? Han heter ju Karies men jag kallar han alltid Prinsen.. hmm ska tänka på saken.. sova på de;)


aja godnatt.

 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards