denises

Alla inlägg den 5 november 2011

..

Av Denise Glad - 5 november 2011 21:11

bloggar inget mer ikväll, kanske imorgon. mår skit nu, står bara inte ut med vissa personer. tänker inte he ut ilskan på er.


jag älskar er blogg läsare kom ihåg de<3


 

Av Denise Glad - 5 november 2011 18:24

blev inge stan idag. var med moa ett tag efter stallet istället, vi gjorde ingenting typ. jag satt vid datan hon kolla på min telefon.. kul liv. innan var vi ju och red, hon marino och jag prinsen då. Vi tog ett litet dressyr pass, skulle träna på dressyrprogrammet. vi började värma upp och de gick bra han var snäll och lydig och gick forfarande bra på de andra bettet (får ju inte ha pesoa eller vad de heter på dressyr tävlingen)sen gick de dåligare, han drog iväg mer i galoppen och ökade traven så fort man släppte lite på tyglarna och vägarna blev slingriga. då blev jag på dåligt humör och hedde ut de lite på Prinsen, förlåt gubben allt var mitt fel. sen skrittade jag och Prinsen lite runt ridhuset och hade en liten mys stund tillammans.

 

älskar dig gubben, du är bäst i världen och betyder allt, glöm inte de


---------


tänkte träffa alice nästa helg, men den var full bokad..


fredag = vara i stallet hela dagen, knoppa Prinsens mann och gör iordning allt för lördagen.


lördag = jippotävlingen och indra fyller 7år


söndag = indra ska ha barn kalas


aja åker nog veckan efter och sover där två nätter med bästisen;) alice. så då är ju den helgen också full bokad. :P hoppas helgen eftert den blir litte slapp då, kanske far till birsta och shoppar, känner för de.. lääängesen jag var där.. vill köpa nytt häst godis till prinsen också snart är godiset slut;o ;P


 

Av Denise Glad - 5 november 2011 00:37

imorgon blir de ridning, Prinsen och möjligt vis Saga om jag hinner, kanske drar till stan igen imorgon då. vilket jag hoppas på. men först måste jag rida för jag har lovat moa nu, ett löfte är ett löfte liksom.

yeesyyes, planerna för imorgon antar jag..


nu sitter jag och chattar med bästavännen:') Alice. vi pratade nyss om vad som händer imorgon.. ni kanske vet eller gör ni inte de? jag berättar! dom har ju hotat med att hacka facebook IMORGON! står på aftonbladet, Shit alltså! kan inte hända liksom;o  hehe, nu pratar vi om ... Killar;)


hörs senare pusspuss


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards