denises

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Denise Glad - 3 november 2011 21:20

vi började med uppvärmning, böjde och vände lite grann på honom, man var mjuk och ganska lugn. Sen galopperaderunt hela bannan och gjorde volter (ca 15 meter) vid S och V, då var han lite pigg i galoppen men sen samlade de ihop sig bra. Vi delade av bannan och dom som skulle köra dressyr programmet gjorde de. Jag kunde de bra tyckte jag jag kom ihåg programmet och i galoppen då var han jätte duktig och lugn. 


Nåt jag måste tänka på är att ställa honom lite mer innåt och ha lite nogrannare vägar och hålla ihop honom. Jag och Moa ska köra igenom programmet på lördag, sen kör vi de på torsdags lektionen och hoppträning på onsdags lektionen. Jag ska allt ta hem jippotävlingen ;)  


Juste har ju anmält mig nu, ja till jippotävlingen då. i hoppningen blir de 90cm och dressyren kör vi ju en LC:1   


 

Av Denise Glad - 3 november 2011 15:31

måste snart dra på mig stallkläderna och dra till stallet och rida Saga innan lektionen, tror jag tar ett litet dressyr pass, kort och hårt;) träning på dressyr programmet innan lektionen kanske?.


Hinner nog inte äta porterstek som pappa gjort idag:( men dom får iallafall spara lite till mig!!


hoppas jag får en android(el. Iphone^^) telefon i julklapp så man snabbt och smidigt kan slänga in ett litet inlägg lite då och då.. har ju även önskat mig ridstövlar, shabrak, stallväst medmera:)


 

Av Denise Glad - 3 november 2011 12:32

hejsan, vaknade för ett tag sen. Har inget att göra idag för en ikväll, ja ridning då. Ska nog smsa ekan och fråga om hon vill komma ner. hihi.


idag ska vi träna dressyr programmet till jippo tävlingen, alla i min grupp ska tävla LC:1 så ska ta och plugga in de, kan lite faktiskt sen jag tävlade klubbtävlingen pay 'n ride.:) nåt jag måste träna på är väl att stå still. förra gången ville Prinsen inte alls stå still på bannan :( men jag fick rosett iallafall;)


kolla nu kom Miranda in med mint choklad till mig;) usch, jag tål nog inte! sa hon :p sitter och smaska i mig lite nu..


Glöm inte Frågestunden här nedan för!



that's right! 



 

Av Denise Glad - 3 november 2011 01:12

kör igång med frågestund igen. nu vill jag ha mycke frågor, ta chansen!


 


 

Av Denise Glad - 3 november 2011 00:57

först red jag Saga, barbacka i skritt och trav. ett kort pass. hon var lugn och fin:)


sedan hoppträning med Prinsen. de gick bra, vi hade lite problem med volter runt hinder ibland, men annars gick de rätt bra:)


ungefär så här såg bannan ut;)

 


    

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards