denises

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Denise Glad - 1 november 2011 23:00

De finns en kille, jag har aldrig gillat någon som jag gillade honom. Vi skapade ett minne, som fick ett slut. Han är en ängel, med ett hjärta av guld, fast de vet han inte om. Han använder inte de, han tar den andra vägen. Den jag röstar bort, där jag hoppas att han vänder om. Jag hoppas att han tar den rätta vägen nästa gång, vänder dit han borde vänt från början.


Jag kan se tillbaka på de som igår. Jag tänker igenom de, vet att jag också gjorde fel, men jag kan inte låtsas som om de inte hände, heller inte låtsas som dina ord, dina vägar och dina val kändes som om jorden skulle gå under.


Sårad som jag blev, den smärtan har jag heller aldrig känt, tårarna som rann pågrund av honom, varför lät jag dom rinna.


-----


vet ni, de är så. minnena blåser inte bort som en vind, men dom bleknas, mer och mer förvarje dag. såren han skapade, dom svider, de gör dom. därför ska jag glömma allt de här, annars kommer såren fortsätta svida. .de är de inte värt.


.kärleken gör oftast bara ont.


jag lever livet lyckligt som de är nu. skit i de dåliga och börja om på nytt!


 






Av Denise Glad - 1 november 2011 22:51

jag är rätt sjuk, ja;)



 


/eran Denise (fel på bildarkivet igen)

Av Denise Glad - 1 november 2011 22:47

men här kommer ett video inlägg;)!



 

Av Denise Glad - 1 november 2011 22:07

ny header, ny textutseende:) hoppas ni gillar de!


 

Av Denise Glad - 1 november 2011 19:14

kommit hem från Moa nu. Vi tog kort och busa lite;)


Ja, jag är sjukt sur! jag kan inte byta header, vet do f*n inte varför, därför ska jag gå ner och låna mamma och pappas data och byta header har jag bestämmt. de blir bra så tycker jag:)


Imorgon är de ju hoppträning med världens bästa Prinsen. Mamma har köpt klippkort till stallet då på fem gånger:) yees!


Nästa vecka är de jippo tävling med brunflo, dressyr och hoppning i sin egna nivå. Då ska vi hålla till i bräcke, och jag ska såklart ha Prinsen:* 90cm eller 100cm har inte bestämmt mig men de tippar på 90.



♥jag älskar dig mer än allt annat hjärtat



 

Av Denise Glad - 1 november 2011 10:41

kan forfarande inte bestämma vilka skor jag ska ta! hjäp mig nu..


Igår på boda borg klara vi 2 baner, av alla^^ svettig blev man.. men banerna var ju egentligen as svår, vi typ förstod ingenting..


Moa B sov hos mig inatt också. Vi kollade på film innan vi somnade, Arthur hette den tro jag.


Och snart tar jag tåget till Gällö och träffar Moa H :)


Sen hem och dra till ug antar jag.


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards