denises

Alla inlägg under oktober 2011

Av Denise Glad - 10 oktober 2011 16:37

Eftersom jag har blivit så otrolig dålig på att blogga så är jag skyldig er nåt bättre men vad? vad ska jag blogga om nu måste jag komma på nåt! alla tankar har låst in sig någon annanstans.. hmm.. ska tänka på det.


froonddddda! så bra


 

Av Denise Glad - 10 oktober 2011 16:20

tidig middag blev det idag! klockan halv 4 tro jag att jag åt;o ja, vissa kanske gör de men jag brukar inte göra de. 


idag har de som vanligt varit skola. Engelska första lektionen, sen syslöjd och då han jag klart med mitt får om jag har virkat;) haha. sen efter lunch var vi ute hela eftermiddagen och hade lite bild uppe på torpet.


Mer än så har väl inte hänt ännu, kommer häller inte hända så mycke mer antar jag. Vad ska man göra en måndag? en SOLIG måndag. Kanske borde plugga tabellerna som vi har imorgon 4-9 I FIN VÄDRET??. nej usch orkar inte de nu!! 



 

Av Denise Glad - 8 oktober 2011 11:32

bloggar för er skull, ska snart gå ner och äta nåt håller på å svälta ihjäl. Har typ ingenting att skriva.. så jag får blogga mer en eller imorgon eller nåt.


alice önskar bilder..

   

 

Av Denise Glad - 6 oktober 2011 21:47

sjukt dålig uppdatering! känns som jag liksom inte haft tid eller ihuvudtaget inte orkat. Inget känns som vanligt längre, allt har kraschat gått sönder och sårat liksom. De känns som att resten av året kommer bli skit än så länge:(. Vill självklart ha ändring på allt, vill att allt ska ordna sig, orkar inte längre. Aja tänker putta de åt sidan försöka glömma tills allt blir bra igen, man ska som sagt alltid tänka framåt även fast de är svårt. 


Imorgon åker jag iallafall till Alice, kanske faktiskt behöver lite paus härifrån:/. Ja jag tar tåget 15:43 är framme 17:29, bra att veta eller hur? ja de lär väl bli rätt dålig uppdatering i helgen, kommer nog inte ha tid, ska spendera tiden med Alice såklart!:) har inte packat klart än, får göra klart allt efter skolan imorgon.


Nu bör jag duscha så jag kommer i säng nån gång. natti:*


--------

kanske gillar dej. 


 

Av Denise Glad - 3 oktober 2011 16:29

dö hungrig sitter jag här med moa ek, väntar på att maten ska bli färdig. Gryta och nudlar blir de idag, sen drar vi till stallet. 


Idag på skolan dom två sista lektionerna hade vi friidrott, vi hade spjut, 60 meter, längdhopp och höjdhopp, jag sög på längdhopp och höjdhopp, sen var jag hyfsad i resten:p 


längtar nu till fredag, vill helst till alice nu! 


tänkte ändra text stil på bloggen, inte säkert men kanske har tröttnat på Georgia, därför tänkte jag byta till typ Verdana, kändes både lätt och stiligt på nåt sätt:).. ja ville bara att ni skulle vara förberedd;)                                                         





























..

Av Denise Glad - 2 oktober 2011 19:09

ja, skulle ut och ta kort med syrran och väntade MINST 2 timmar när vi väl kommer ut så ska hon gå på affären och står och prata i telefonen så sjukt irriterad! slutade med att jag tog kort själv, sista gången jag tr.ar kort med henne. denise glad? mitt eftrneamn kanske inte alltid passar.


aja nya tag. har redigerat två bilder idag, lär bli fler eftersom jag tagit kort men inte idag eller iallafall inte nu. men nu kommer "dom två"


en på mej

 

och en på mej och moa

 

:)

 ska på affären med mamma snart och köpa nåt gott sedan ska vi sätta oss och kolla på typ robert gustavsson.. myys


//Denise Glad
(nåt fel, får inte fram bilden)

Av Denise Glad - 2 oktober 2011 11:39

jahej, sitter och svullar choklad maaarabou! så gott. laddar även upp nåra nya videos jag har gjort, ------> http://www.youtube.com/user/denisemeglad  tycker fakitskt de är värt och kolla på, jag och moa är rätt roliga!! hehe. 


jag blir rätt sur, för de tar jäääätttte lång tid för varje video att laddas upp... de är inte bra! nu tillexempelt är de 43 minuter kvar på en video "r@nd0m" heter den, jag får helt enkelt stå ut!


bloggar mer senare .

 





Av Denise Glad - 1 oktober 2011 12:12


   

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards