denises

Alla inlägg under oktober 2011

Av Denise Glad - 23 oktober 2011 23:27

   


dåligare humor..

 

Av Denise Glad - 22 oktober 2011 19:02

en blå vit randig tröja

en beige tröja

en vit warp fleece

en mascara


       

den där tröjan jag skulle köpa fanns bara i Medium:(( aja tyckte dom andra två var snygga också;)


 

Av Denise Glad - 22 oktober 2011 10:33

Jag ÄR så j'vla oseriös!


 

Av Denise Glad - 22 oktober 2011 10:07

Har nyss duschat, håller på och gör mej iordning för nu drar jag till stan.


Datan var så dryyyyyg igår så jag kundeinte ladda upp video inlägget men såhär såg deut igår:


 

Av Denise Glad - 21 oktober 2011 16:15

Hejsan,Ja, idag hade vi ju tema dagen på skolan och jag och moa jobbade ju med hästar:) vi han klart och ska redovisa nästa vecka;). sen kollade vi ju på film och mina två filmer blev ut valda så de var dom vi kollade på fast dom gick i olika rum så man fick kolla på nån av dom, Bad teacher & Hur många lingon finns det i världen jag kollade på Hur många lingon finns det i världen.


Nu känner jag mej trött och har ingenting att göra, VAD SKA MAN GÖRA??


JA, innan jag gör NÅT annat så ska jag leta upp en ram och sätta in en bild jag skrev ut på Prinsen:)


   

Av Denise Glad - 20 oktober 2011 16:14

tjatade på mamma, och fick presenten direkt gissa vad de var?;)


MINA JEEEANS :D

 


Nu är de bara den här som saknas..

 


 

Av Denise Glad - 20 oktober 2011 15:51

dagen har gått snabbt tycker jag, när vi fick lunch idag så trodde jag att de var den första rasten men den hade redan varitx) smart.. aja, först hade vi svenska, sen hade vi engelsk och jag fick alla rätt på dom 31 verben och klassen blev godkänd och de betyder att vi har tema dag imorgon:D sedan åt lunch, klockan tolv hade jag elevråd och fikade idag;) efter lunch pratade vi om tema dagen och vi fixade ihop grupperna och alla vet vad dom skulle jobba med nu. Sen hade vi skridskor.


när jag kom hem för cirka en timme sen så satt jag mej med tema dagen och skrev upp alla grupper så de går snabbt imorgon bitti att börja jobba, jag längtar faktiskt till imorgon jag och moa har bestämmt att vi ska jobba tillsammans och om hästar såklart;) hehe.. sen läste jag ett kapitel ur tvillingsjälar, jag älskar den boken! den bästa jag någonsin läst tro jag :p


Ja snart ska jag väl ge mej iväg till stallet. Rider Saga först tar ett litet lätt dressyr pass efter gårdagen hopplektion. Sen blir de ännu ett dressyr pass på lektionen då och jag önskade Turbo idag:)


Nu ska jag städa rummet lite för då skulle jag få en present av mamma;)


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards