denises

Alla inlägg under oktober 2011

Av Denise Glad - 26 oktober 2011 23:13

imorgon är de ju skoldans och jag vet vad jag ska ha på mej;)

This: Mina svarta dr denim jeans & min nya beiga tröja


                                   

ja! så blir outfiten imorgon.


Efter skolan så kommer moa till mej så vi ska fixa oss tillsammans, sedan kommer wilma också och kankse anna. Ja sen går vi till skoldansen och chillar;)


-


Och idag på hoppträningen så hoppade jag ju Prinsen.. Vi värmde upp, började hoppa på nån liten kombination och sedan hoppade vi bana på typ 12 hinder och första gången så glömde jag ett hinder men då gjorde vi bara en volt såklart;) sen andra rundan gjorde vi allt helt felfri. han hoppade fint och jag älskar min lilla gubbe:') ja hindrena låg väl på, sccha.. 90-100 kanske? och ett låg iallafall på 105. Hoppar nästa vecka också, På världens bästa Prinsen såklart:*


Men nu är de dags att sova så jag orkar upp imorgon!hehe, tar nog också en match på fifa och kanske spela lite mario men jaja;) Godnatt


Bjuder på denna vackra bild..

 

                        Från och Med du


Love u Moa

 


Av Denise Glad - 25 oktober 2011 22:21

Gör inte som jag! duscha INTE varje dag. Gör man så så bli håret äkligt och flottigt jätte snabbt och man får bättre hår av att duscha tillexempel var annan var tredje dag eller nåt sånt då växer de snabbare också. Måste skärpa mej får ta iallafall och vänja håret med varranan dag!


 

Av Denise Glad - 24 oktober 2011 22:56

Känner mig super trött, ska gå och sova när miranda har tagit bort alla sina saker från min säng!! + Att jag måste göra klart matte läxan kom jag på, men de får gå fort. 


Och hörrni tillhöger av bloggen, ja där presentations rutan och bloglovin och såntdär finns, ja där nedanför presentations rutan och mousovern finns de en liten videofymy widget som ni ofta ska kolla efter ny videosa( dom flesta hamnar ju även på bloggen). Men ja bara satt ni vet;)


Men nu måste jag jobba på matteläxan.., så godnatt, Puss:*


bjuder

   


 




Av Denise Glad - 24 oktober 2011 22:04

Blev så himla sur nyss när jag kom upp och miranda hade dragit ur min nätverkskabel så hela video uppladdningen på en film började om! då sprack humöret.. aja, får ladda upp den imorgon för nu är datan as seg.


Ja idag red jag Saga. Hon gick som en ÄNGEL!! helt underbart, han var lugnare än någonsin! blir så super glad när allt går så bra:) ja de är en video på henna som kommer imorgon;) älskardigsaga:*


har gjort fruktsallad till mej själv och te som står och väntar på bordet där nere, väntar bara på att miranda ska bli klar och följa med mej ner och fika så man får lite sällskap;)i fruktsalladen har jaf vräkt i en banan två klementiner och ett äpple, hehe blir svuull!


 


Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards