denises

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Denise Glad - 16 oktober 2011 19:42

hej påer. Snart blir de mys framför tvn med familjen, gustavsson 3tr (sjukt bra!):) blir choklad pudding på de;) muuums


Imorgon blir de tydligen inte stan. bosco är halt och ska in till veterinären och miranda ska typ till tandläkaren, så vi hade inte tid:(( men vi skulle ta de på tisdag istället tydligen:)


har gjort en ny video idag om Pålle då. Saknar honom så sjukt, saknar tiderna tillsammans.älskar dej och saknar dej gubben♥

denisemeglad


 

Av Denise Glad - 16 oktober 2011 12:07

inatt så har Moa Ek sovit hos mej, vi kom hem vid halv tolv sen kollade vi på film.. och myyste.. hon åkte hem för ett tag sen och nu är Moa B här ;) vi ska kolla klart på hipp hipp hora, sen får vi ta o hitta på nåt annat.


hade stalljour igår också, först red jag Prinsen, sen red jag Saga.. båda var duktiga, Saga och jag hoppade, hon fuskar när de är som lägst.. de får vi träna på men resten gick väl bra.


Prinsen var jätte pigg och duktig, red tillsammans med moa och moa. Vi race-a runt paddocken nåra varv de tyckte iallafall Prinsen var superkul:)


  värdens finaste häst:')♥ Prinseeeen :*


 


Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards