denises

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Denise Glad - 10 oktober 2011 22:34

ligger i sängen och slöar, känner mej trött.. innan "godnatt" måste jag duscha, så tänkte hoppa in i duschen snart. Plus att jag borde ta något att tugga på tillexempelt ett äpple, eftersom jag ska kolla på film också!


Har redigerat bilder, faktisk väldigt gamla bilder men de kan man alltid göra till nytt, men de gör desamma:).


ÖGON

   

 

Av Denise Glad - 10 oktober 2011 16:37

Eftersom jag har blivit så otrolig dålig på att blogga så är jag skyldig er nåt bättre men vad? vad ska jag blogga om nu måste jag komma på nåt! alla tankar har låst in sig någon annanstans.. hmm.. ska tänka på det.


froonddddda! så bra


 

Av Denise Glad - 10 oktober 2011 16:20

tidig middag blev det idag! klockan halv 4 tro jag att jag åt;o ja, vissa kanske gör de men jag brukar inte göra de. 


idag har de som vanligt varit skola. Engelska första lektionen, sen syslöjd och då han jag klart med mitt får om jag har virkat;) haha. sen efter lunch var vi ute hela eftermiddagen och hade lite bild uppe på torpet.


Mer än så har väl inte hänt ännu, kommer häller inte hända så mycke mer antar jag. Vad ska man göra en måndag? en SOLIG måndag. Kanske borde plugga tabellerna som vi har imorgon 4-9 I FIN VÄDRET??. nej usch orkar inte de nu!! 



 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards