denises

Alla inlägg under augusti 2011

Av Denise Glad - 9 augusti 2011 23:00

Tjoo Hej!. Har nyss kvällsfikat med mirre, åt skorpor melon och drack blåbärssoppa. Innan var jag med Hasse och Tobbe, kulkul.. De här lär nog bli det sista inlägget innan jag åker till Turkiet imorgon, Ni vet ju redan att jag ska till Turkiet i en vecka alltså 10-17 augusti och tar då blogg paus dom dagarna om jag inte hittar ett internet kaffe jag kan göra ett lite inlägg i somsagt var.. aja jag tror ni klarar er utan mej en vecka, eller? ;)


Här kommer nåra busbilder!


    Shiit   Weeeeird    

Kommer sakna bloggen min och absolut mina underbara läsare! Puss'N ♥

 

Av Denise Glad - 9 augusti 2011 14:48

Redigerat och fixat.. Inte världen bäst, hade bara lite kul. Vad tycks? 1:an eller 2:an ? vilken var finast? (starkare färg på 2:an, ljusare färg på 1:an)


1:an

2:an

 

 

Av Denise Glad - 9 augusti 2011 12:50

Tycker att alla borde kolla in http://teambracke.blogg.se/ .


En blogg av nåra av oss i bräcke ridklubb, Denise (Jag), Alicia, Moa, Sofia, Moa, Fanny, Jennie.. Kommentera och Läs ;)


Skapad för ett tag sen har bara inte tänkt på att lägga ut den så ska ta och länka den nu! 


Men först två nya bilder.. till en mousover 


he musen på bilden.


    


 

Av Denise Glad - 9 augusti 2011 12:18

Tjaba.. tjena hallå! ;) sitter och äter lunch nudlar blev de. Har varit med miranda till hälsocentralen hon typ tog nåt blodprov läskigt o.o nejdå helt okej! Planer för dagen:


x Blogga

x Packa färdigt

x Fixa middag med miranda - Tacos

x Gå och lägga mej i tid!


Kanske en promenad med Bosco också, han ska ju på hund grejsemojs när vi åker så honom kommer jag få sakna! kommer såklart sakna min älskade Prinsen också:* Turkiet here i come!


 


Av Denise Glad - 9 augusti 2011 00:54

Sitter och kollar coola grejer till bloggen och bloggar, Vill gärna ha tips till bloggen och bloggtips såklart! tycker de är kul att kika in och så. Berätta också när de är nån tävling pågång eller liknande! tycker själc att jag är rätt social ;) gillar att busa lite.. jag längtar tills onsdag för då far man juh till Turkiet! hoppas jag hittar massa billit coolt där, då blir jag glad:D


Jag måste hoppa in i duschen nu.. Jag måste!! men först..ett litet skämt :D har juh aldrig haft de på bloggen;o så nu när man är lite övertrött och glad så kan man juh göra sånt:P Hörde en bättre verision av den förut :( aja man får försöka skratta ändå..



Jag ligger här i min säng å tänker på natten som varit.

Jag känner en oemotståndlig lust att krama dig.

Du kom oväntat till mig i sommarnattens värme.

Det som hände mellan oss i natt finns i mina tankar.

Du la dig på min nakna kropp, hungrigt sög du mig tills jag somnade av utmattning.

Det enda som fanns kvar efter dig var minnet och fläckarna på lakanet.

Nu i natt väntar jag på dig klar vaken och förberedd.

Din satans MYGGJÄVEL!!!


 



Av Denise Glad - 8 augusti 2011 20:47

Har redigerat lite bilder, har inte haft så mycket annat att göra. Här kommer dom, vad tycks?


Prinsen

  Prinsen   Prinsen & Rocky (tro jag han heter)   Pålle   Sofia   Moa  

 

Av Denise Glad - 8 augusti 2011 19:12

Nu tänkte jag köra en Bildtävling, Temat är sommar. De ända ni behöver göra är att:


Ta en bild (eller om ni redan har en) kom ihåg att temat är sommar, redigeringar är tillåtet.


När ni har en bild lägger ni upp den på din egen blogg och kommenterar/skickar din bloggadress till mej på det här inlägget och skriver att du är med.


Imorgon (Tisdag 9 augusti) avslutar jag tävlingen 22:00


Så enkelt är de!


Vinnaren/Vinnarna (beropå hur många som är med) Blir Länkad.



    


Av Denise Glad - 8 augusti 2011 18:03

Hej! har nyss ätit middag de var potatisgratäng och rödvin sås jag ville inte ha nåt annat till:P men iallafall så har jag och min lillastýster tagit kort på henne då.


Info om lillasyster:

För&Efter Namn: Indra Glad

Ålder: 6år(fyller 7 i november)

Intresse: Hästar

Syskon: Två Stycken, Denise(Jag) Och Miranda


Här kommer bilderna på Indra! Hon var lite sårig i ansiktet men aja.


                                           

 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards