denises

Alla inlägg under augusti 2011

Av Denise Glad - 23 augusti 2011 01:28

Kom på att jag faktiskt aldrig haft en frågestund på bloggen så de här blir den första. Fråga på allihopa!


 

 

Av Denise Glad - 23 augusti 2011 00:11

En till redigerad. Kanske blir nån fler, kanske :)


 

 

Av Denise Glad - 22 augusti 2011 23:49

Här kommer en bild jag nyss redigerat, ♥


 

 

Av Denise Glad - 22 augusti 2011 22:33

Idag har jag varit med Ellen, nicolina, johan och robin men sen vart de bara jag och robin, vi har inte gjort så mycke.. bara cillat som vanlig, träffade wilma adam och julan också, var sen med wilma och adam ett tag, har inte hänt mycke mer än så idag.. känns som ett rätt tomt inlägg, aja ska nog sätta mej och redigera nån/nåra bilder som säkert kommer upp på bloggen.


 

Av Denise Glad - 21 augusti 2011 17:57

Innan jag äter så vill jag visa en bild jag nyss gjort/redigerat på mej och alice, här kommer den :)


 

Gillar den slälv faktiskt :)


 

Av Denise Glad - 21 augusti 2011 17:52

Heeej. Ska snart äta sen åker man till stallet och sover där somsagt var.


Iallafall så har typ min facebook bild dampat, den har roterat.. så här var bilden först..


 

Nu är den så här..


 

Lite konstigt tycker jag, men nu måste jag gå ner och äta, Pusshej!


 

Av Denise Glad - 21 augusti 2011 15:07

Hejsan! Ni vet ju att vi var uppe gaaanska länge:P Men iallafall vi somnade vid typ åtta, halv nio.. Sen typ 11, 12 kom  min lilla syster och hennes kompis (indra sov också i nyhem med hennes kompis) och typ väkte ALLA! Blev ur sur, och typ skrek på hon med min hesa röst som typ knappt hördes, sjukt sur jag blev bara fått sovit typ tre timmar -.-' Men känner mej ändå ganska pigg. Blir klubbstugan idag, jag, marina, jennie, fanny, sofia, moa e.. kanske nico, sen vet jag inte om de blir typ alicia och moa b. Hoppas att jag kan rida Prinsen idag iallafall, de är ju första veckan på kvartsfodervärlds grejs och kändes som åratalsen jag red honom, kanske kan köra lite lugnt med han bara!:) fast om jag inte förstod fel så var de nån knatte ridning eller nåt idag.. Aja kan ju vänta tills på onsdag för då ska jag ju ridaigen för jag kunde inte rida i torsdags.. rider igen i hoppgruppen och då antar jag att jag får prinsen :D! sen ska jag ju rida på torsdag också, och på torsdag kommer Alice också, Lääängtar! <3


 

Av Denise Glad - 21 augusti 2011 07:26

Halllu. Klockan är halv åtta, sover i nyhem idag "SOVER" aaeller? Vi har iallafall rätt kul eller jag sitter och dryga lite vid datan just nu men de är nure;) Dom andra förutom sandra som sitter brevid mej, gör svartamadam inne på toaletten.. för ett tag sen hörde man "Jag såg hon! Hon hade grått hår!" man bah aaeller? :P Aja ska hitta på nåt mer kul.. ska iallafall försöka. Så jag inte dryga ut tjejen brevid mej ;) fast släpper jag datan lär väl bus ungen sandra ta den i vilket fall x) Gör iallafall en mousover först.. av två bilder jag la upp för inte så längesen.


Muspekaren Över Bilden

     Hörs Senare. :)


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards