denises

Alla inlägg under augusti 2011

Av Denise Glad - 24 augusti 2011 22:02

hejsan, tänkte berätta om hoppträningen idag bara. De var jag, sofia, jennie och moa, alltså inte så många.. Jag red Prinsen såklart, först var han lite trött kändes de som men gick rätt fin och mestadels på tygeln iallafall i skritten och traven :) sen när vi börja hoppa var de lite svårt eftersom jag inte hoppat honom på as länge, de var lite svårt med avstånd och sånt, men sen blev han iallafall lite piggare och kändes som vanliga Prinsen igen och hoppad duktigt och lyssnade ändå väldigt väl! nöjd för att vara första gången på ett tag.. ska vara med på mini midi'n (klubbtävling) i en meter, tror de kommer gå bra:) sen har jag och alicia planerat att vi ska åka till näset den 25/9 så hoppas de blir av också!


Nu så ska jag iallafall duscha och sen gå och lägga mej, ska klippa mej vid tio sen måste jag hem och städa lite snabbt, sen kommer alice ^^ så vi hörs.


 

Av Denise Glad - 24 augusti 2011 16:21

Ellen hittade min skåp nyckel så nu är jag supertruper glad :D hade tappat bort den.. var skit sur innan.. hittade jag inte igen den så kunde jag juh inte hoppa idag, allt är juh in låst där.. västen, ridkläderna, ridskorna, hjälmen aa ni fattar. iaf älskar dej ellen :* ♥

 kolla hennes blogg också ;) http://sommarbruuden.bloggplatsen.se/


Och en liten bild på henne,


  --------------------------------------------------------------------------------------------------


idag har jag iallafall sovit i nyhem igen.. sen när jag kom hem så gick jag och la mej igen så jag vaknade vid halv 2 och skulle städa men jag har knappt hunnit nån stans eftersom jag har letat nyckeln hela dan, så nu blir de till o äta sen vid kl 6 åka till stallet och rida :)  hörs senare

 

Av Denise Glad - 24 augusti 2011 16:14

 

Hoppas du fått svar på din fråga :)


 

Av Denise Glad - 23 augusti 2011 18:12

Här kommer en ny redigerad bild på mej och wilma.. Vääänskap:*


 

 

Av Denise Glad - 23 augusti 2011 18:03

Hej, var med i en tävling lite tidigare hos Jossan(mynameisjossan.myshowroom.se) och kom två.. och vann då nåra headers, här kommer dom :)


       

Tack Jossan :)


 

Av Denise Glad - 23 augusti 2011 17:59

 

Hoppas ni fått svar på era frågor ;)


 

Av Denise Glad - 23 augusti 2011 12:56

Hej! nu är jag med i tre tävlingar.. en om en ziperall, om ett par uggs och om ett data skydd :) tävlar om dataskyddet och uggsen hos vadfanskajagheta.se, bara så ni vet är hon en liten förebild för mej;) sjukt fin.      


hoppas på en Louis Vuitton dataskyddet! tycker om de märket super mycke!


 

Av Denise Glad - 23 augusti 2011 02:02

Nu tänkte jag gå och lägga mej, känner mej lite trött. Glöm inte att slänga in en fråga på frågestunden nedan för ;)


Natti Natti♥


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards