denises

Alla inlägg under juli 2011

Av Denise Glad - 5 juli 2011 09:49

Hej bloggen min! har nyss duschat... Pappa väkte mej 8:10 typ -.-' aja jag ska dra till stugan och sova där en natt med Pappa och Samuel kulit ! Men nu måste jag fortsätta packa så vi syns nån annan dag!! kommer säkert vackra bilder upp på bloggen när jag kommer hem  


PS: här kommer två kärleks bilder på mej och min Prins   

        



Av Denise Glad - 3 juli 2011 13:17

Hejjsvejjs bloggen, vaknade för en timme sen och var typ sten trött men nu är jag uppe och ska byta om alldeles strax! Nu sitter jag och äter vatten melon de som är så gott tycker jag! sen har jag inga planer alls... ingenting att göra :( ingen att vara med!? aja jag kan väl hitta på nånting iaf !! juste jag ska ju till stallet !! de är vad jag ska göra men då ska jag ju bara kolla till hästarna och kanske fylla på vatten!! inte så mycket att göra men jag kan ju fortsätta tänka ut en design till bloggen för de har jag  ju inte gjort än ;o tacksam för tips :D


 


Av Denise Glad - 2 juli 2011 20:46

Hejsan. Blogggggen ^^ idag har man vart i sundsvall och shoppat så här kommer sakerna jag har köpt!



Rid byxor från Hööks  679:- (50%)



Skötväska från Hööks  79:-

   


Hästgodis från Hööks  17:-



Ryktborste från Hööks  39:-

    



Täckstift från H&M  80:-


    


Choklad från Ikea 5:-


Ridhandskar från Hööks 69:- (fast blått istället för de silvriga)


 


+ en bikini från H&M 129:- (hittade ingen bild)



 

Av Denise Glad - 1 juli 2011 16:57

Hej bloggen. Jag har inte fått ihop någon rolig design än jag vill ju att designen ska vara lite sommrig fast ändå lite mörk men vi får se hur de blir.


 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards