denises

Alla inlägg under juli 2011

Av Denise Glad - 26 juli 2011 00:27

god kväll allihopa! :) nu har jag bestämt att jag ska göra ett tema för jag fick inga tips och hittade inte heller på nåt annat kul eller jo de gjorde jag faktiskt de tog riktigt lång tid att hålla på med sen när jag var klar och skulle spara mitt lilla underverk så sparades de inte. Besviken på de! men men här kommer bilderna.. PS: kom nåra randoms bilder på syrran och jag ;)


                 


 

Av Denise Glad - 25 juli 2011 11:39

Hej, har nyss vaknat och är fortfarande trött som f*n. Tänkt på att göra nåt kul idag med bloggen men vad? vad vill ni ha/se? Behöver verkligen tips! Teman håller jag juh redan på med, inte så jätte ofta men nåra stycken finns de juh. Inte vet jag.. ni får hjälpa mej, vad har ni för roliga ider? ;) Kanske möjligt vis outfits? vi får vänta och se :)


 


Av Denise Glad - 25 juli 2011 01:27

Hejsan! idag kom jag hem från östersund så då vet ni de! aja jag och Fia hade de kul och mysigt :D vi hjälpe juh till på travet och de men vi fick tyvärr ingen sovmorgon och jag som är expert på att kliva upp på morgon :P aja de fick gå sen i lördags så badade vi också på badhuset. Jag Sofia Linnea och Johanna, sen var dom med oss efter vi hade badat ett tag :) de var kul! Och vill ni veta nåt hemstk... jag har inte tagit en ända bild åt er! besviken? sorry :( men de får bli nån annan gång hörrenini!


SItter här vid min nya data jah! och har ont i min lilla rygg.. de värker lite men nu ska jag iallafall kliva upp borsta tänderna fick mej och gå och lägga mej fats jag lär väl inte lämna datan i vilket fall :D


 



Av Denise Glad - 20 juli 2011 15:39

Hej! var nåra dagar sen för jag har typ  sovit i stugan och så. Men iaf så har vi beställt data nu två stycken för miranda (syrran) skulle köpa en också aja, de blev en Samsung NP-RV511-S06SE 15,6" Bärbar dator. Fin och bra tycker jag! kan inte he upp bild nu, sitter hos Gino och bloggar satt. 


 


Men nu kommer de nog bli bloggpaus (om jag inte då får tag på en data.) typ torsdag,fredag,lördag och eventullt söndag för jag drar till stan med Sofia och ska sova där i hennes brors lägenhet och jobba på hopptävlingen på travet, vi ska också bada och så Kul!! så ikväll lär de väl bli fullt med packning och sånt.


 


 

Av Denise Glad - 16 juli 2011 19:37

Hejsan, idag som sagt var så var jag på bräckemarknad och de var jätte kul jag åkte bara två karusselle men många gånger! Fun maker & Virvel vinden. Super duper!! :D


Men nu till de bästa!! aa nyss typ åkte jag och pappa bil (bra förklaring) men aa iaf så frågade pappa om jag kunde vakta indra imorgon för han ville till jaktstugan och jag hade juh redan planerat med andra kompisar så jag skulle tänka lite (då er bjöd han mej en hundring också om jag då vaktade henne). Sen så plötsligt börja jag prata om att jag verkligen behövde en data och då sa pappa: Om du vaktar indra imorgon så ska jag fixa en data till dej.

Jag bah: vah en ny, bärbar?

pappa bah: Ja antingen en bärbar eller stationär.

Jag bah: Jag tar hand om indra imorgon jag! och föresten jag tror jag vill ha en bärbar ;)


Haha så j*vla lycklig nu ska jag få en ny data!!!!! :D


Och sen när jag och syrran skulle ner och köpa glass så kom Jennie och Sofia och Sofia frågade om jag ville åka till stan med henne och vara där från torsdag-söndag, då skulle vi typ hjälpa till på hopptävlingen i östersund och bada och sånt sjukt kul så då blire väll stan också!! med Sofia. hoppas datan har hunnit kommit dårå!!


PS: sorry för min snabba och ganska otydliga förklaringen men jag måste gå ut och rida nu ;)


 




Av Denise Glad - 16 juli 2011 10:58

Hejjsvejjs alla sötnosar ;* Inatt har Anastasia sovit hos mej, de var ju kul! nu har vi kollat facebook och allt sånt så nu drar vi till bräcke marknad. Där blire väl lite karuseller och träffa mina älskade vänner som jag inte träffat sen sommar lovet började :(. Saknar mina vänner mer än allt annat i världen och jag älskar dom otroligt mycket, Dom ska veta att dom är sjukt värdefulla. Aja nu ska jag träffa dom satt ;) Anna&Lukas& "möjligtvis" Gino, så kan de vah ibland. Men vi hörs väll kanske ikväll:)


PS: imorgon åker min älskade Prins, :(( men han kommer till ett bra ställe iaf sen kommer han juh till vanliga stallet igen då blire som vanligt igen!!


 

 

Av Denise Glad - 13 juli 2011 13:32

Hejsan svejjsan! vaknade för typ en timme sen gick och la mej 4 inatt inte bra, hehe bus bus mamma kom upp halv 2 och sa till oss att gå och lägga oss men nejdå! JAg och syrran satt och gjorde bilder på pizap!


aja nu ska jag göra mej i ordning för Moa Blomman kommer snart, vi har inte träffats på länge men nu blire!! Vi ska dra till Bensjö så jag kan rida och eventuellt att Moa rider lite också om hon vill :)


Idag ska jag nog ta de lugnt och ha lite dressyr och markarbete kanske?

Vi får se. De blir väl  mer blogging idag satt ;) men nu -måste- jag gå upp och ta ppå mej lite kläder innan Moa kommer.


föressten här kommer en bild från Pizap. Jag tycker inte om den så mycket, de är jag som har gjort den bara så ni vet. Lite pinsamt faktiskt.Men jag gjorde den lite snabbt bara (a :) Men men snyggare kan jag, jag lovar ;)


 

 

Av Denise Glad - 12 juli 2011 21:43

Hej bloggen här sitter jag och har lite små panik.. jag ska rensa ur systemkameran och tänkte lägga ut JÄTTE många bilder på bloggen men de går ju bara att lägga upp 50 st bilder per månad!!!! de tycker jag är riktigt uselt faktiskt!! vrf bara 50? dom som gillar att fotografera kanske vill ha en blogg med många bilder..


Så jag har iaf bestämt att utveckla min blogg och tydligen då börja blogga på ett litet bättre ställe.. jag säger inte att bloggplatsen är dålig på de sättet utan att -Jag- behöver utveckla och testa något annat, så ni läsare också se nåt roligt och intressant i just min blogg. även om de inte är -hela- mitt liv så vill jag tycka de är kul att blogga och verkligen bry mej om detta. Jag gillar min blogg, jag tycker den är bra! de är ju ett framåt för mej, bra självförtroende    Men jag måste ändå få de att gå mer framåt liksom jobba lite mer om jag då vill att de ska hålla. Mesta dels av mitt liv innehåller hästar.Jag äger ingen egen häst utan är kvartsfoder värld (vilket många redan kanske vet) och just nu har jag hyrt den hästen Karies heter ju den och kallas Prinsen (hästen jag ofta skriver om). Men iaf tillbaks till ämnet. De jag vill komma fram till är att jag tänker utveckla min blogg och jag kommer nog inte satsa på "hästblogging" fast jag kommer nog ändå fortsätta skriva lite saker om Prinsen och så eftersom de är en del av mitt liv men jag tänker inte -bara- skriva om hästar och inte -bara- om mitt liv och sånt utan variera mellan alltmöjligt! Om jag skaffar ny blogg så kommer jag reklamera den på denna blogg ända tills jag har så många tittare jag vill ha!   Den nya bloggen isåfall kommer då vara ganska lik denna blogg på sättet men jag tro den kommer se dock lite anourlunda ut.


 

 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards