denises

Alla inlägg under juni 2011

Av Denise Glad - 14 juni 2011 08:14

Hej bloggen, nu ska jag, Moa, Moa och Alicia till badhuset snart.Kulit^^


Men iaf så är jag sjukt taggad till tävlingen på Söndag - . ^ Jag har bra självförtroende så jag hoppas att jag klassar ut alla :DÖnska mej lycka till^^


Aja nu måste jag få mej något i magen den är iskall (N0t N!!ce :s


 

Av Denise Glad - 13 juni 2011 21:37

Hejsan, imorgon ska jag till badhuset med Moa, Moa och Alicia! kul de ska bli! iaf så har jag gjort en ny header jag tyckte den gamla blev för ljus till bakgrunden så här kommer den nya, hoppas ni gillaren kommentera!



 

Av Denise Glad - 13 juni 2011 13:27

Här kommer nåra tävlings outfits och annat, jag och Moa har suttit och klura lite men här kommer dom- HIssar eller dissar? kommentera.


 

         


  


Vojlockar är verkligen inte min stil

  


Brunt eller svart men inte rött

     


Nej tack


dom är grääsliga


Fy F*n

   

Av Denise Glad - 12 juni 2011 13:57

Hej bloggen! jag har gjort kanska mke dom här dagarna jag inte har bloggat men jag tänker inte uttråka er med att skriva typ allt -.-' ^^. iaf så har jag ju fått sommar lov vilket ni kanske redan vet ;> sen har jag träffat Annie och badat i den iskalla sjön igen. sen har jag ridit och i går var de crusing.! de var ju roligt men jag kom hem vid typ kvart över 11 tråkigggt ;/ aja, gjort är gjort inte fatt jag sitter och typ har ångest men jag var faktist tvungen x). 


Nu kommer nåra bilder på mej och kompisar, Hope u like it^^


-Jag&Annie

      -Fanny

         -Samuel        -Isac&Gino   -Anastasia


 

Av Denise Glad - 5 juni 2011 22:13

hej bloggen idag har jag varit på lång haik med prinsen och 8 st andra hästar och personer, och igår sov jag i klubb stugan och sen efter vi hade varit klar i stallet idag så åkte jag och moa till åsberget och badade jag badede faktist första gången i år och de var så j*vla kallt men jag doppade mej 5 ggr och känner fortfarande lite frys i hjärnan ;D, sen så myste vi lite och spelade kort jag vann när vi spelade "krig" varje gång xD 


Och nu har jag anmält mej till storhästtävlingen i bräcke med the worlds best horse Prinsen^^ i 80:n och 90:n de är faktist först gången jag tälar "på riktig tävling" så de ska bli skit kul och de känns bra att hoppa klasserna jag har anmält mej till ;)


   


Av Denise Glad - 3 juni 2011 12:26

Hej, nu e jag JÄTTE trött och sitter i sängen och äter glass och vill rida xI men jag ska nog gå till Fanny nujja men först kommer en liten låt ;D


Newkid - Baby? 


 

Av Denise Glad - 1 juni 2011 09:13

Hejsan nu har vi en kulig lektion där vi får sitta vid datan hela lektionen ^^ och jag sitter då och bloggar!


På torsdag ska världens finaste Anastasia sova hos mej ;D kulkul,


jag har inte bloggat på nåra dagar som ni kan se men jag har ridit och sovit i klubbstugan och helt enkelt inte haft tillgång till en data -.-' men men nu ska jag försöka hålla igång igen så jag inte slutar som jag gjorde förut jag älskar ju att blogga ;)


Ps: här kommer en bild på mej som jag redan visat men DÉ gör ingenting ;D


 

 

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards