denises

Alla inlägg under april 2011

Av Denise Glad - 7 april 2011 20:52

Hejj! har typ inte hunnit bloggat idag, jag har stääädat,dryyggt! aja jag är typ klar. jag har varit och ridit också :) och jag fick ju världens bästa Prinsen :* ^^  Aja.. här kommer två bilder på miin andra lilla älskling pålle


 


Vi hade liite roligt med hans lugg :D


 


Sööt han e asså!! :') Älskarejj Pålle :*


 

Av Denise Glad - 6 april 2011 15:59

Tjena! idag har jag såklart varit på skolan. Iaf så måste jag städa för annars får inte jag gå på dansen fett drygt, Jag vet!! Fast jag palla inte göra de idag, men jag kommer ändå gå på dansen också städar jag när jag får lust för de. Jag mena de e mitt rum !! :s Aja här kommer en liten bild på mej iaf.  


 

Av Denise Glad - 5 april 2011 17:19

Idag var skolans mat Sådär :() Aja har typ inte så mke att skriva idag just nu är jag med gino och derick :D kulit, fast nu ska jag äta. idag blire ingen tävling! bara så alla vet ^^    vi kanske syns ikväll :*


 

Av Denise Glad - 4 april 2011 17:08


 

Ett minne för livet :D

Av Denise Glad - 4 april 2011 15:59

 Dom tre första som gissa rätt får sin blogg på min, gissa, skriv ditt namn och din blogg! :)


 


 

 
Av Denise Glad - 4 april 2011 15:34

Hej bloggen. Nu är jag med anna(världens bästa vän) aja iaf vi har typ inte gjort så mke än men de kommer väll ^^. vi har ätit choklad och nu sitter vi vid datan x)) hihi snart kommer "gissa kändisen" så gå ingen stans :D


 

Av Denise Glad - 3 april 2011 23:21

Hej!! jag har typ nyss duscha, iaf så har jag ridit innan de på Lotus och Lucette jag red med Sofie :) kuligt!! (y'. Aja klockan börja bli mke så jag ska gå och sova   Natti Natti!!


 

Av Denise Glad - 3 april 2011 17:56

Vi har fått tre vinnare på    här kommer dom:


1. www.wiilmiis.bloggplatsen.se


2. www.tu-sei-il-mio-cuore.bloggplatsen.se


3. www.jenniferhenrikssonjennifer.blog.se


kika in hos dom vetja! :D


Grattis till dom   

Presentation


Mitt Liv, Mina Tankar, Mina Val

Videofyme

Fråga mig

40 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Vad borde jag ha mer av?
 inlägg
 bilder/videos
 tävlingar
 omröstningar
 häst blogging
 vardags blogging

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS




Ovido - Quiz & Flashcards